Rozdział pisany z Awesome_Stars (tato ona mnie zmusza...)
Speszjal prajs na 2022 oraz 12 gwiazdek kocham was widzowie
Squid Gejm versja shrisoka (wiem ze to bylo modne w pazdzierniku ale ona mnie zmusza mowke wam)
Hisoka potrzebowal kasy bo w jak wczesniejszym rozdziale było wspomniane jego burdel sie rozjebał a praca w starbaksie no tak trochę chuja. Na peronie zobaczyl pokurcza ktory pomimo swojego wzrosu (150) był ciachowaty (kurdupel jebany). Hisoka zachowujac sie jak nalezny obywatel tego wygwizdowia zrobil to co do niego należało i podbił do kurdupla i zaoytoł cy ma Piontka bo mu brakuje na bułkę. Powiedział ze tak ale musi zarobić wiec hisoka się napiął. No srututu kurdupel nagle wyciaga kartke i mowi ze grome w taka i taka gre ze rzucaja kartkami a jak rzucisz zle to dostajesz po ryju a hisoka poker fejs i przez myśl przelecialo mu że gościu jest masochistą. Po pol godziny napierdalanka kartką na panele na peronie dostoł kartkę z wizytówka przustojnego kurdupla. Zadzwonil tam, zgłosił się do calego jakiegosi liquid gejm. Porwali go i wywoezli na prom. Obudzil sie w jakiejś menelarni wiekszej niz jego dom. Ludzi tu bylo od zajebania, oczywiście jebalo gorzej jako w jego agencji towarzyskiej ale nawet tu ktoś sprzątał. Zaciagneli ich na jakieś pole z lalka na środku i chuj. Kozali grac w ciuciubabke a hiskce zrobilo sie mokro. No i chuj zapierdalaja na pierwsze 200 metrow i nagle słyszy jeb, pomyślał ze - ,, już to kiedyś slyszalem na urodzinach kumpla, nikt nie wiedzial co się stało dopóki nie znalezli nad ranem jego żony pod stołem. Ale to nie była ich wina, każdemu zdąży się czasem popić". Tak czy srak na urodzinach hisoka rozgladal sie i nigdzoe nie widział samicy ale to mniejsza na to będzie oddzielny rozdział. Nagle lalka zeyrtwła sie na drugą stronę a oni zapierdala dalej, polowa z nich to byly debile i w ogóle nie zcxaili o co chodzi. Polowe powybijano a druga jus miala tak wyjebane, hisoka katem oka zobaczył białowłosego ktory odpierdalal dzikie tiki. Skądś go kojarzył ale po glebszym riserdżu jego chujem stwerdzil ze nie plus od plaskaczy kurdupla na peronie hisoka dostał amnezji. Hisoka również rozpoznal chlopaka w zielonych włosach stojacego za bialym kurduplem, chodził za nim jak przylepa i prawoe go przeruchsl orzez ubranie. Ale poza obickujacymi sie idiotami był jeszcze Pico z BNP. Ngale wbil jakis geng różowy, niebieski, żółty i chuj wie jeszcze jaki hisoce jebalo tecza w oczy. Okozalo sie te jakis fotografin geng i co i chuj.
Z tego beje kilka części bo tak. Maraton zrobie czy coś (w nastepnym rozdziale wsrod niedorozwinietych kuciap zobaczy shreka)
Dziękuję milego dnia.
Awesome_Stars
PRZEPRADXAM ZE ZDECHLAM NA PÓŁ ROKU-
CZYTASZ
Brokatowe Zaloty Hisoki || Shrisoka
FanfictionGdzie zielony ogr zakochuje sie w mlodzieńcu o znakach na mordzie dusze sie piszac to pewnie tresci dla doroslych beda wiec no start 050721 koniec ?¿