Więc... Hej, w tym rozdziale popisze trochę o ważnych i trochę mniej ważnych sprawach.
1. DZIEKUJE ZA PRAWIE 110TYSIECY WYŚWIETLEŃ!! Nigdy nie spowiedziwałem się takiego pozytywnego odbioru.
2. Jak mogliście zauważyć, aktualnie bardzo rzadko wchodzę na to konto. Obecnie funkcjonuje na koncie justZiKi więc jak ktoś chce może tam wejść. Obecnie pisze na nim fan fiction z okrutnego księcia.
3. W temacie fanfikow z okrutnego księcia przyszłom także zareklamować książkę mojej koleżanki (ma genialny styl pisania,a rozdział pierwszy już jest dostępny) zuziatonieja . Było by bardzo miło gdybyście do nas wbili.
4. Prowadzę także konto na booktoku o nazwie in.books.world_ więc jak ktoś się interesuje książkami to może wejść :)
5. Mój kanał na YT jest martwy i nie zamierzam go wznawiać
6. Aktualnie mam troszkę przerwę w SHIFTINGU,ale jak shiftuje to staram się do bnha i okrutnego księcia (zgubiłem gdzieś skrypt 😩)
7. Shifting nadal mi się nie udał
8. Planuje te oto książkę w tym roku poddać korekcie i poprawić sporo informacji.
9. Może jakieś q&a przez to że tak dawno mnie nie było?
Ogólnie to pozdrawiamWytłumaczenie fabuł ff.
"When we hated each other~okrutny książę fan fiction" by justnozu
Po wydarzeniach z "Królowej Niczego", Nicassia nie zamierza mieć nic wspólnego z Cardanem i Jude. Jednak na jej drodze staje siostra byłego kochanka. Nicassia nie obchodzi się z nią zbyt przyjemnie. Ale los wymyślił dla tej dwójki inna historię.
Kim jest jakże rozrywkowa,ale także tajemnicza księżniczka Elfhame? Jakie są jej sekrety? Jakie uczucie połączy obie damy i co to tego doprowadzi? Czy Nicassia popełnia błąd zarzucając dziewczynie zdradę?
CZYTASZ
Shifting to Hogwarts *DO KOREKTY*
RandomZbiór informacji o shiftingu oraz historie o nim. Książka zawiera informacje które były uznawane za prawdziwe w roku 2020, obecnie wiem że pare z nich jest nieprawdziwych. Książka do korekty.