Tanıtım

1K 30 8
                                    

Baekhyun heycanla sevgilisinin yanına oturdu.

"Efendim hayatım." Chanyeol aynı heyecanla yanındaki gence döndü.

"Baek sonunda dünyayı dolaşıp, ünlü bir şarkıcı olabileceğiz. Sen söyleyeceksin, ben çalacağım her yerde ünleneceğiz." Baekhyun heyecanla karşısındakine sarıldı. Sonra sevimli bir şekilde kafasını eğdi.

"Hayalimizi ancak 7 ay sonra gerçekleştirebiliriz." Chanyeol kafasını hayır anlamında salladı. Önündeki planları gösterdi.

"Her şey yerli yerinde bekleyemeyiz Baek. Zamanımız yok." Baekhyun kıkırdayınca Chanyeol merakla ona baktı. Baekhyun, Chanyeol'un elini tutarak karnına götürdü.

"İki aylık bir meleğimiz var Chanyeol!" Chanyeol ise ateşe değmiş gibi hızla elini çekti.

"Olmaz!"

-------¡-------
Herkese merhabaaa! Ah bu ben'i bitiremeden neden böyle bir şeye girişiyorum bir bilgim yok ama şunun detayını vermek isterim. Ah bu ben ilk güzel yazmaya çalıştığım hikayem ve benim tastaklarımda birsürü hikaye var zaten. Tek sorun hepsini küçükken eğlenmek için yazmış olmam, hepsi ship hikayesi evet sorun yok ama öyle bir garip yazmışım ki... mantık hataları, yazım hataları. Her şey "Bak Kayra, biz burdayız haha!" diye bağırıyor ve beni rahatsız ediyor. Bu ficde öyle bir hikayeydi ama konusu en beğendiklerimden birisi olabilir. Sonunda bir potluğu var düzelteceğim ve yükleyeceğim bunu eski hikayenin üzerinden yapmak istemiyorum o yüzden yeniden oluşturuyormuşum gibi olacak aslında o hikayeyi yüklesem oradaki kişiler benim yüklediğimi görebilecek ama bunu yapmak istemiyorum çünkü bu hikaye farklı bir shipe aitti ve onların gözünde bunu bozmak istemiyorum. Ayrıca düzenleme bir kitap olduğu için yer yer isimleri gözden kaçırabilirim lütfen kusura bakmayın. Buraya daha hızlı bölüm yükleyip bitireceğime eminim çünkü dediğim gibi Ah bu ben'i baştan yazıyorum ama bu öncesinde var olan bir hikaye. Çok konuştum, olsun.

Unutmayın sizleri seviyorum, kendinizi sevin ve cici bakın♡

Kal Ki Adeta || ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin