Near to meet with love🐣🐻

627 61 0
                                    

အိမ်ပြန်ရောက်တော့ Tae Hyung နဲ့ Rmအပြင်းအထန် တိုင်ပင်ကြတယ်...Rmကတော့ ခံစားချက်နှစ်မျိုးဖြစ်နေတယ်ချည်းပဲ ထိုင်ပြောနေတယ်...Vလည်းအတူတူပါပဲ..သယငယ်ချင်းကို သူ့ရဲ့ ချစ်ရသူနဲ့ ပိုနီးစပ်သွားအောင်လည်းကူညီချင်တယ်..ဒါပေမဲ့ သူလည်းUkeနေရာကနေပြီးတော့ blကားမရိုက်ချင်ဘူး...

V:အာ ဘယ်လိူလုပ်ရပါ့
Rm:ငါသိပြီ...Tae Hyung ငါသိသွားပြီ...
V:အေးပြော.. Nam Joonငါနားထောင်နေတယ်..

Rmပြောတာကိုစိတ်ဝင်တစားနားထောင်ဖို့ပြင်နေတဲ့ Vရယ်ပါ....😍

Rm:ဒီလိုကွာ...မင်းသူနဲ့ရိုက်ဖို့ကိုconfirmလိုက်...သူကမိန်းကလေးတွေနဲ့လည်း ရိုက်ခဲ့ဖူးတာပဲ..အ့တုန်းကလည်းkissingခန်းတွေ ပါတယ်လေ..အခုက မင်းနဲ့ကျတော့ ယောကျာ်းချင်းဖြစ်နေတာဒါပဲရှိတာ...တခြားမိန်းကလေးတွေနဲ့ကမှ ပိုပြီးသဝန်တိုဖို့ကောင်းတာ..အခု မင်းနဲ့တော့ ငါနည်းနည်းစိတ်ချတယ်..မင်းငါ့Jinပူတူးလေးကို မကြိုက်သွားရဘူးနော်. .

V:အမလေးကွာ...မင်းကတကယ်ပဲ....ငါကပဲ သူ့ကိုကြိုက်ရမယ်ဖြစ်ရသေးတယ်..စိတ်ချ စိတ်ချ..ငါသူ့ကိုလုံးဝမကြိုက်ဘူး..

Rm:အေးပြီးရော...ငါလက်ခံတယ်လို့အကြောင်းပြန်လိုက်မယ်..ဒါပေမဲ့ တစ်ခုရှိတယ်ကွ...

V:ဘာလဲကွာ....

Rm:မင်းကblကားတွေရိုက်ဖို့မပြောနဲ့ ကြည့်တောင် မကြည့်ဖူးဘူးမလား..အ့တော့ မင်းမှာblအတွေ့အကြုံမရှိဘူး...အဲ့တော့ မင်းလေ့လာဖို့ အချိန်ပေးပါလို့ပြောလိုက်မယ်..okလား

V:ok okပြောလိုက်👌

ဒီလိုနဲ့ Rmဟာ Vကရုပ်ရှင်ရိုက်ဖူးလို့ လက်ခံကြောင်း Alminဆီ ဖုန်းဆက်ပြောလိုက်တယ်..pတော့ လေ့လာဖို့ အချိန်ပေးပါလို့ပါ တခါတည်းပြောလိုက်တယ်...အဲ့တော့Alminက လေ့လာဖို့ အချိန်သုံးလပေးမယ်လို့ပြောတယ်...

Rm:ဟေ့ကောင်!Tae Hyung မင်းကိုလေ့လာဖို့ အချိန်သုံးလပေးပါမယ်တဲ့...မင်းဘယ်နေ့စလေ့လာမလဲ..အခုလား..မနက်ဖြန်လား..??

V:အခုက အထုပ်အပိုးတွေပြင်ဆင်ပါ...မနက်ဖြန်ကတော့Jejuကိုသွားပါ့မယ်။လေ့လာတာကိုတော့နောက်မှလုပ်ပါ့မယ်...အခုကအနားယူဖို့ပိုအရေးကြပါတယ်..

Become love because of problems Donde viven las historias. Descúbrelo ahora