Sumin will use Maenyo to destroy the love of Vmin💔💔

147 23 4
                                    

Almin မနည်းအားတင်းကာ ထပြီး အိမ်ပြန်ဖို့ပြင်လိုက်သည်....သူမအနေနဲ့ entertainmentမှာ ဆက်မနေနိုင်တော့တာကြောင့် အိမ်ပြန်နားဖို့ပြင်လိုက်လေသည်....Vက တုန်တုန်ယင်ယင်နဲ့ လျှောက်လာတဲ့ Alminကို တွေ့တော့ လှမ်းနှုတ်ဆက်လိုက်သည်....

V:Alminရေ....

Alminက Vရဲ့ခေါ်သံကြားတော့ Vဘက်ကိုလှည့်ကြည့်လိုက်သည်....Almin Vကိုမြင်တော့ ဒေါသထွက်မိသည်...တစ်ဆက်တည်း မနာလိုဖြစ်မိသလို အားလည်းကျမိသည်....ဘာလို့ Jiminချစ်တဲ့သူက Vဖြစ်နေတာလည်းဆိုတဲ့ အတွေးတွေနဲ့အတူ Vမရှိရင်ကောင်းမယ်လို့ တွေးမိသည်....ငြိမ်သပ်စွာရပ်နေပြီး သု့ကို မပြုံးမရယ်နဲ့ ကြည့်နေတဲ့ Alminကို ကြည့်ပြီး Vနားမလည်နိုင်တာကြောင့် Alminဘာများဖြစ်နေလို့ပါလိမ့်ဆိုပြီး Vက Alminနားကိုလျှောက်လာလေသည်....

V:Almin....Oppaခေါ်တာကိုကြားရသားနဲ့ ဘာလို့ပြန်မဖြေတာလဲ....Alminဘာဖြစ်နေတာလဲဟင်....အဆင်ပြေရဲ့လား....

Alminက Vကိုကြည့်နေရင်းနဲ့မှ တစ်လုံးချင်းစီ လေးကန်စွာဖြေလာသည်....

Almin:မပြေဘူး.....

Vလည်း Alminအဖြေစကားကြောင့်ကြောင်သွားတယ်....ပြီးတော့ Alminကိုစိတ်ပူမိသွားသည်....

V:ဘာဖြစ်လို့လဲ Almin...

Alminက Vကို ခပ်ရေးရေးလေး ပြုံးပြလိုက်ပြီးနောက် ....

Almin:ခေါင်းမူးနေလို့ပါ ရင်ထဲက တလှပ်လှပ်နဲ့ အားမရှိသလို ခံစားနေရလို့ ဒီမှာ ဆက်နေလို့ အဆင်မပြေတော့လို့ အိမ်ပြန်တော့မလို့ပါ....

V:အော်...ရုတ်တရက်ကြီး ဘယ်လိုဖြစ်ရတာလဲ Alminရယ်...😟

Alminက တစ်ချက်ပြုံးလိုက်တယ်..

Almin's pov:ရုတ်တရက်ကြီး အချစ်ရဆုံးသူပြောလိုက်တဲ့စကားတွေရဲ့ သတ်တာကို ခံလိုက်ရတာလေ.....

Almin:ဟုတ်ပါရဲ့....ရုတ်တရက်ကြီး အ့လိုဖြစ်သွားတယ်...

V:ဒါဆို Alminပြန်ပြီးနားတော့လေ....

Almin:nae...

V:ကောင်းကောင်းသွားပါ....

ဒီလိုနဲ့ Alminအိမ်ပြန်လာခဲ့တယ်....လမ်ူတစ်လျှောက်လုံး Alminစဥ်းစားနေတာ Jiminနဲ့ Vနဲ့ အကြောင်း....

Become love because of problems Onde histórias criam vida. Descubra agora