Jimin becomes to hurt💔💔

194 24 2
                                    

Jimin's side:

Jiminအပြင်းအထန်လေ့ကျင့်ရင်း အရမ်းမောဟိုက်လာတယ်...ရင်ဘတ်ထဲက တလှပ်လှပ်နဲ့ ခေါင်းတွေပါမူးလာတယ်...ဒါပေမဲ့ လက်ရှိကနေတဲ့ သီချင်းဟာ အပြီးမသတ်သေးတဲ့ အတွက် Jimin ဘယ်လောက်မောပန်းနေပါစေ...ကနေတာကို ရပ်ပစ်လိုက်မှာမဟုတ်ဘူး...

Jimin's pov:ငာ အရမ်းမောနေပြီ...ဒီသီချင်းကို မြန်မြန်ပြီးပါစေလို့ ငါဆုတောင်းတယ်..ဒါမှ ငါနားလို့ရမှာ...ဒီသီချင်း မပြီးသေးပဲနဲ့တော့ ငါမနားဘူး....ဒါဟာ Artistတစ်ယောက်ရဲ့ ကျင့်ဝတ်နဲ့မညီဘူး.....

Jiminအားတင်းပြီးကနေတယ်...ခနနေတော့ သီချင်း ပြီးသွားလေတယ်...အ့​ေတာ့မှ Jiminလည်း တင်းထားသမျှတွေကို လျှော့ချလိုက်တော့ ခွေခနဲ လဲကျသွားလေသည်...အ့တော့ J hopeနဲ့ Jellyက စိတ်ပူသွားကြတယ်...

J hope:Jimin...Jimin..မင်းအဆင်ပြေရဲ့လား....ဟမ်..ရလား...ဘာဖြစ်တာလဲ...

Jelly က Jiminကို ရေဘူးယူပြီးပေးရှာတယ်...

Jelly:Hyung!ဒီမှာရေ...ရေ..ရေသောက်လိုက်...

Jiminလည်း အရမ်းမောနေရာကနေ အသက်ကို ဝအောင်ရှူလိုက်ပြီး ရေကိုသောက်လိုက်တယ်...ခနနေတော့ Jiminနေရတာ အဆင်ပြေသွားသည်...

J hope:သက်သာလား Jimin...

Jelly:ဘယ်လိုနေသေးလဲ Hyung...

Jimin:အဆင်ပြေသွားပါပြီ...ကျေးဇူးပါကွာ...ငါကနေရင်းနဲ့ အရမ်းမောလာတာ...ရင်ဘတ်ထဲကပါ ထိုးထိုးပြီးအောင့်လာတာကွ... အခု မင်းတို့ ကျေးဇူး​ကြောင့် အဆင်ပြေသွားပါပြီကွာ...

Jelly:မဟုတ်တာ Hyungရာ...ကျတော်တို့ ဒီလိုပဲ တစ်ယောက်ကို တစ်ယောက် ရိုင်းပင်းကူညီရမှာပေါ့...

J hope:အေးလေကွာ...ဟုတ်တာပဲ...

Jimin:အေးပါကွာ...

Jiminတို့သုံးယောက်သား ရာ်မောကာ လေ့ကျင့်ရေးခန်းထဲက ထွက်လာကြသည်...Jiminတို့ ထွက်လာတဲ့အခါ Jimin သူ့ကို အမောပြေစေနိုင်တဲ့ ဖြစ်တည်မှုလေးကို တွေ့လိုက်ရတယ်..Jimin Vကိုတွေ့လိုက်ရတယ်...Jimin Vကိုတွေ့လည်း တွေ့သွားရော...ဟန်ဆောက်လို့မရအောင်ကို မျက်နှာက ပြုံးဖြီးကာ ပျော်ရွှင်သွားလေသည်..

Jimin's pov:အာ... Taeလေးက ဒီကို ဘာထပ်လာလုပ်တာလဲ မသိဘူး... ဘာပဲ ဖြ​စ်ဖြစ်ပါလေ ငါTaeကို တွေ့ရတာ အရွးဝမ်းသာတာပဲ.... စောနက မောနေတာတွေတောင် အကုန်ပျောက်သွားတယ်...အာ...Taeက ငါ့ကို မတွေ့သေးဘူးကိုး Alminနဲ့ ဘာတွေ ပြောနေတာပါလိမ့်. .

Become love because of problems Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt