Föflutet bara att glömma~1

57 3 0
                                    

Grays pov

Jag har precise flyttat till ett nytt hus för att glömma mitt förflutna enligt mina föräldrar skulle det fungera att flytta. Jag skulle börja på en ny skola och jag känner ingen där tänk om jag kommer bli mobbad eller kanske retad eller.. KOM NER NU! Skrek mamma från nedervåningen du ska inte komma sent allra första dagen till din nya skola!
-jaja mumlade jag knappt hörbart.

Jag gick långsamt ner. När jag var nere tvingade mamma in mig i sin bil och så bar vi åt till skolan. Jag höll hårt i min mobil mamman hade försökt få mig att slänga den men inte lyckats. Hon ville att allt skulle bli nytt inget från det förflutna skulle vara kvar utom minnen. När vi var framme så saktade mamma in bilen och släpet in mig i den stora byggnaden som just nu kallas min skola.

Jag gick och kolade efter skåp 265 som tydligen skulle vara mitt skåp. När jag kom fram var det en flock tjejer runt en kille där. Jag klämde mig smidigt förbi alla och mitt i högen av tjejer så fanns mitt skåp. Alla tjejer tittade på något sätt avundsjukt på mig. Jag fatta inget varför ska dom vara avundsjuka? Sen såg jag att killen som tjejerna flockats runt hade skåp bredvid mig.

När jag lämnade in alla böcker så sa killen plötsligt ganska oväntat Hej. Jag svarade med ett enkelt hej. Men killen gav såklart inte upp konversationen jag heter Troy du är ny va vad heter du? Jag suckade jag heter Grays. Fint namn det passar med dit orange hår. Jag känner rodnaden stiga och viskar ett tyst tack innan jag börjar gå på jackt efter min lektions sal.

Sal 34...67...54....93 här har vi salen. Jag satte mig utanför och väntade precise som alla andra innan den där Troy kom fram till mig och började babbla. Plötsligt frågade han varför jag inte svarade honom. Va!? Jag hade tydligen stängt av medan han babblade på.

Eeh ursäkta det var inte meningen vad sa du?

Han suckade och sa skulle du vilja göra något lite senare idag?

Eh nej tack

Varför? frågade han och såg ut som ett stort jävla frågetecken.

Eh för att... Vi känner inte varandra....

Men då kan vi väl göra det?

Nej kära Troy det går inte jag har inte haft vänner sen olyckan och jag kommer bara sätta dig i en jävla fara!

Okej antar jag
fan han kommer hamna i stor fara han vet inte var han ger sig in på han kommer hamna i samma fara som jag är i!

Okej berätta om dig själv sa han

Okej jag heter Grays och är 15 år har precise flyttat hit.

Är du singel sa han och kollade på mig.

Ja

Okej jag heter Troy är 15 år är singel och har gått i denna skolan i 3 år innan har jag gått på en annan.

Okej intressant fakta sa jag hör hur ironisk jag är!

Sen kom läraren gående genom korridoren och släppte in oss i klassrummet. Jag väntade lite diskret på att alla satt sig sen satte jag mig vid en tom plats som fanns kvar. Jag kollade vem jag satt bredvid och det var ingen mindre en Troy vad han nu en heter i efternamn.

Plötsligt flög dörren upp och en tjej kom inspringande. Hon såg ganska upprörd ut och skrek över hela klassrummet FLYTTA DIG FRÅN MIN PLATS!!!! Sen pekade hon på mig. Jag reste mig upp men då såg såklart läraren att jag var den där nya tjejen som skulle börja i denna klassen. Jag fick stå framför alla i klassen och berätta om mig själv.

Fuck henne att hon förstörde hela min dag såhär!

Kan en player älska?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt