Grays pers.-------
Jag sitter och spelar på min mobil när mamma kommer upp och säger att vi ska på besök hos grannen och att jag var tvungen att byta kläder.
Jag suckar högt och går fram till garderoben och tar fram en svart klänning som slutar vid knäna. Jag tar på mig den och sätter upp mitt hår i en slarvig bulle. Sen går Jag ner. Mamma tvingar mig nästan ut men tillslut står vi utanför dörren och väntar på att dom ska öppna dörren.
Dörren öppnades och i dörröppningen stod ingen mindre en Troy!
Han såg bara mina föräldrar för jag försökte gömma mig bakom dom. Han mumlade ett tyst kom in va kul att ni flyttat in här. När mamma och pappa gått in så såg han mig och hans ögon blev seriöst stora som kanon kulor. Jag gick efter mamma och pappa eller försökte iallafall Troy stoppade mig och frågade mig vad jag gjorde där.
Jo Troy jag såg en enhörning flyga in och jag ville kolla på den!
Asso jag är på besök för att jag är din granne sa jag torrt och klämde mig förbi honom in.
Mamma och pappa hade redan börjat ett långt snack om en matta med Troys föräldrar. När jag skulle fråga mamma hur länge vi skulle stanna så viftade hon bara bort mig med handen och sa att jag skulle leka med Troy!
Leka asso jag är inte 4 år mamma!
Jag suckar och går fram till Troy. Hans föräldrar sa åt honom att visa mig hans rum och som så artig jag är så följde jag efter.
3h senare-------
JAG HATAR DIG HUR SKULLE JAG KUNNA TRO ATT DU VAR LITE SKYST! Jo jag ska förklara vid som hänt under dom här timmarna jag och Troy har bråkat
JAG SKA GJÖRA DITT LIV TILL ETT HELVETE DEN KAN JAG LOVA DIG skrek han tillbaka.
SER JAG UT ATT BRY MIG skrek jag och med dom orden gick jag ut ur deras hus och hem jag skiter i att mamma kommer döda mig och att pappa kommer ge mig utegångsförbud för att jag stack!
Jag går in i mitt rum tar på mig ett nattlinne och börjar spela på min mobil. Ja iallafall tills smset kom...
-Du vet vem jag är och vad jag vill ha ge mig kortet eller dö!
Jag läste smset flera gånger om han hade hittat mig! Idioten hade hittat mig han som gjorde mitt liv till ett helvete! Han som förstörde allt han som vill ha sim-kortet på min bästa väns mobil!
Jag har gömt det i min mobil. Jag hade lovat min bästis att aldrig ge det eller visa det för någon! Och jag ska inte göra det!
Jag är alltid rädd om någon försöker skoja och ta min mobil tänk om sim-kortet åker ut!
Jag tar mobilen och svarar
- vi har tagit denna diskussionen förr och du vet att du aldrig kommer få det! Jag dör hellre en att ge dig det!
Han svara nästan på smset direkt
- okej du valde snart kommer jag!...
YOU ARE READING
Kan en player älska?
RomanceTroy jag gillar inte dig har jag sagt för 10000 gången alla gillar kanske dig men för mig är du som killen från helvetet! Och vad händer när minnen från Grays inte så perfekta förflutna kommer upp ska Troy få veta eller ska hon gömma den noga? Lite...