0.4

207 30 17
                                    

"Adamı dövdüğün için bir gece bizim nezarethanede kalacaksın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Adamı dövdüğün için bir gece bizim nezarethanede kalacaksın. Ben de mecburen olay tanığı olarak gece nöbet tutacağım."
Sorn'un cümleleri ardından Hyunjin kaşlarını kaldırdı. "Peki o adam?"

"Davanın devamı seni ilgilendirmediği için bilgi veremem. Gizlilik esas."
Hyunjin omuz silkti. "Gizlilik esas, buna tamamım. Ama lütfen saldılar falan deme gider bulur yine döverim."

Sorn kaşlarını çattı. "Ne bu tavırlar? Sanki sana dokundu!"

Hyunjin kaşlarını kaldırdı. "O kadının yerinde sen de olabilirdin!"
Sorn kafa salladı. "Biliyorum, boşuna duyar kasma. Senden daha çok üzgünüm ve sinirliyim bu olaya. Ama tanıdığın biri mi tacize uğrayan kişi, neden bu kadar sorguluyorsun onu anlamıyorum."

Hyunjin omuz silkti. "O konuda sorduğunu anlamamıştım. Hayır tanımıyorum ama tanımam gerektiğini de sanmıyorum. Taciz olayına karışmış biri için iyi bile davrandım bence."
Sorn kafa salladı. "Bence de."Karakola vardıkları an Hyunjin'in kollarını arkasından bağlayıp kelepçe taktı Sorn. İçeri girdikleri gibi Yuchan'a seslendi ardından. "Yuchan bu gece misafirimiz olacak Hyunjin. Nezarethaenin anahtarını verir misin?"
Yuchan'ın attığı anahtarı Sorn yakaladığı gibi nezarethanenin kapısına yürüdü.

Bu sırada Hyunjin Sorn'un kulağına eğilip fısıldadı. "Yol boyu ellerim boş gezdirip, sorf kanundan dolayı karakolun kameralarına ellerim bağlı gözükeyim diye ellerimi bağlamana düştüm resmen. Sözde adalet değil de gerçek adalete sahip çıktığın için aşık ediyorsun beni kendine polis hanım."

Sorn göz devirdi ve Hyunjin'in parmaklıklar ardına geçmesini bekledi. Hyunjin nezarethaneye girdiği gibi kapıyı çekti ve kilitledi.

"Bu arada, kendimden küçüklerle ilgilenmiyorum."
Hyunjin tek kaşını kaldırdı. "Kaç yaşındasın ki?"
Sorn cevapladı hızlıca. "On dokuz. Geçen ay on dokuzuma girdim." Hyunjin omuz silkti. "Güzel ben de iki hafta sonra on sekiz yaşıma gireceğim. Aramızda bir yaş var. Çok da küçük sayılmam."

Sorn iç çekti. "Çok yoruyorsun. Saat geç oldu, yat uyu hadi. Bütün gece böyle konuşacak mısın?"
Hyunjin kafa salladı. "Özür dilerim."
Sorn Yuchan'a dönüp mırıldandı. "Böyle sinirimin en doruk noktasında sakinleşip özür diliyor, sonra terslediğim için ben kızıyorum kendime!"

 "Böyle sinirimin en doruk noktasında sakinleşip özür diliyor, sonra terslediğim için ben kızıyorum kendime!"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizce aralarında bir yaş olması bir sorun mu?
Bence değil ama siz yine de benim görüşüme karşıt ise susmayın. Gerçekten merak ediyorum düşüncelerinizi.

Sizi çok seviyorum <3

Trouble-maker ↪ sorn + hyunjin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin