0.5

197 27 11
                                    

Yuchan nezarethaneye elinde tepsiyle girdi, ardından gelen Sorn ile birlikte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yuchan nezarethaneye elinde tepsiyle girdi, ardından gelen Sorn ile birlikte. Beraber nezarethanede Hyunjin'in yanına oturdular ve Yuchan tepsideki kahve bardaklarından alması için tepsiyi uzattı Hyunjin'e. Hyunjin bir bardak aldı ve ilk yudumunu aldı. "Soğukmuş burası, sıcak bir kahve iyi geldi."

Sorn Yuchan'a döndü. "Kahveni al sen, ben hemen geliyorum."

Sorn nezarethaneden çıkıp yardım dolabını açtı ve bir battaniye çıkardı dolaptan. Tekrardan nezarethaneye girip katlı duran battaniyeyi Hyunjin'in kucağına bırakıp kahvesine doğru ilerledi.
Kahvesini alıp oturduktan sonra hâlâ katlı duran battaniyesi kucağında duran Hyunjin'in kendini izlediğini farketti. "Ne oldu, neden bakıyorsun? Bir de üzerine serse miydim battaniyeyi?"

Yuchan kafa salladı. "Getirdiği için Tanrı'ya şükretmelisin."

Hyunjin katlı duran battaniyeyi aldı ve açıp üzerine serdi. "Teşekkür ederim."
Yuchan kaşlarını kaldırdı. "Bu gece burada olduğun için yarın muhtemelen okulu asacaksın. Bu kadar devamsızlık ve disiplin suçun varken geleceğini düşünüyor musun peki?"

Hyunjin kafa salladı. "Düşünüyordum tabii. Ben geleceğimi çoktan çizdim ama."

Yuchan kaşlarını kaldırdı. "Nasıl yani?"
Hyunjin omuz silkti. "Annemin babası yani dedemin tek torunu olarak sekiz adet daire miraz olarak kaldı. Hepsi de para sağlayan daireler. Sekiz tane dairenin kirasından daha bu yaşımda yüklü miktar paralar alıyorum her ay."

Sorn güldü. "Mirasyedi olmak mıydı gelecek hedefin?"

Hyunjin başını iki yana salladı. "Hayır sadece birinden yararlandım. O sekiz daireden birini sattım ve iki senedir yarı zamanlı işten biriktirdiğim parayı da katarak kendime babam gibi bir eğlence yeri açtım. Tanrı'ya sonsuz kez teşekkürler, çünkü ikinci eğlence yerini açmak üzereyim. Anlayacağın işler iyi şu an."

Sorn kaşlarını kaldırdı. "Kalan yedi daire?"

Hyunjin omuz silkti. "Hayır kurumuna bağışlıyorum kiral-" Bir an durduktan sonra devam etti Hyunjin. "Hiçbir anlamı kalmadı, benden başka iki kişi daha biliyor bu iyiliği."
Sorn başını iki yana salladı. "Hayır, sonuçta ben sorduğum için söyledin. Melekler sana kızmamıştır."

Yuchan iç çekti. "Senden kaç yaş büyüğüm, benden daha çok maaşın oluyor. Hayat çok acımasız."

Hyunjin omuz silkti. "Ben baba parası yiyerek para biriktirdiğim sırada sen adamlar gibi ayaklarının üzerinde duruyordun ama. Sadece hayat eşit değil."
Sorn Yuchan'a döndü. "Baban öldü mü?"
Yuchan başını iki yana salladı. "Hayır. Çocukluktan beri babama karşı borçlu gibi hissettiğim için liseyi bitirdiğim gibi polislik okuluna yazılıp elde ettiğim paralarla geçindim hep."

Sorn kafa salladı. "Anladım."

Hyunjin iç çekti ve kocaman gülümsedi ondan sonra. Kahvesinden bir yudum aldı ve Sorn'un gözlerinin içine baktı. "Liseyi bitirdiğim zaman kendi evimi-" Kendi lafını bilerek böldü ve gülümseyişi daa da yayıldı suratında. "Gelecekteki evimizi alacağım."

Sorn kaşlarını çattı. "Evimiz?"

Hyunjin anında cevapladı. "Evleneceğiz ya..."

Ya çok yakışmıyorlar mı?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ya çok yakışmıyorlar mı?

Bu arada biri bana bu kadar yürüse kesin aşık olurdum, Sorn yine iyi dizginliyor kendini

Trouble-maker ↪ sorn + hyunjin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin