2022.1.10.

6 0 0
                                    

Már hosszabb ideje nem írtam, kedves naplóm, mert az időm nem nagyon engedte, de most leírom, hogy mi is történt velem a hétvégén.
Szombat...
Reggel felkeltem. A reggeli rutin után kimentem az udvarra fét vágni. Közben eszembe jutott, hogy az üzlet csak félnapot van nyitva és nincs otthon mit ennem. Félbehagytam a favágást és elrohantam az üzletbe kifliért. Visszafelé veugortam a kocsmába, mert útba esik. Ott vettem cigit és ittam egy kis sört körte pálinkával. Mikor hazaértem, folytattam a munkát ott, ahol abbahagytam. Délután gondoltam elugrok és meglátogatom az öcsémet, de azt írta messengeren, hogy fáradt. Sebaj. Akkor indítottam filmet.
Vasárnap...
Délelőtt fát vágtam. Délután megint irogattam az öcsémmel, aki már azt írta vissza, hogy nyugodtan mehetek hozzájuk. Elbicikliztem a falu másik végére. Estélig beszélgettünk.
Hétfő... Azaz ma...
A munkahelyemen a műszak végén bejelentették, mivel nem jön le az a darbszám, amire számítottak, így csütörtökre és péntekre tizenkétórás műszakot rendeltek el. Sokan hőbölögni keztek.
Hazaértem. Megnéztem a számlámat és rajta volt a fizetés 138 ezer és valami apró. Eztmég euróra kellett átváltanom. Alig 370 euró. Nevetséges.
Otthon még gyorsan fát aprítottam, majd elugrottam az üzletbe és kivettem a fizetésem.
Este megint elgurultam az öcsémékhez.

Unalmas NapjaimOnde histórias criam vida. Descubra agora