დასასრული

593 43 20
                                    

ხმაური მაღვიძებს....საათს დავხედე ღამის 3 საათია...ფრთხილად ვდგები...კარებს ვაღებ ...ხმაური ქვემოდან მოდის..ნელ-ნელა ჩავდივარ კიბეებზე...ხმაური უფრო გამძაფრდა ...

სახელური ჩამოვწიე....კარები ღიაა...შიგნით შევედი....

კედლები სულ სისხლით მოსვრილი იყო....

მოიცა ეს ხომ ნამჯუნის ხმააა....გავბივარ...და ვხედავ ნამჯუნს რომელიც...სკამზე აბია...

მივბივარ...სახეზე ხელებს ვკიდებ...ვეფერები...ვკოცნი...ხელებს და ფეხებს..ვუხსნი...

თვალები გაუფართოვდა ჩემი დანახვისას ლამის გადამყლაპა იმდენი მკოცნა...

წამოდგომაში დავეხმარე...წასვლას ვაპირებდით როდესაც ტაშის ხმა გავიგეთ...შევტრიალდით....*დაგვერხა*
ვხედავ იუნგის...საშინელი გამომეტყველებით...შემეშინდა...ნამჯუნმა ხელი მომიჭირა და მის მკერდზე ამაკრა...მას ისევ შენარჩუნებული ჰქონდა თავისი სუნი...ღრმად ჩავუშვი ჩემს ფილტვებში მესიამოვნა....

იუნგი ნელ ნელა მოდიოდა...

ჩვენ წინ გაჩერდა და იარაღი ამოიღო..

მას გავხედე...მე მიყურებდა...მის თვალებში კარგად ჩანდა ტკივილი....

ნამჯუნს ხელი გავაშვებინე და წინ გადავეფარე...იუნგის შევყვირე...

რა გინდა ჩვენგან...მონსტრო მეზიზღები ნაგავოოოო(🤣) გაგვიშვი....არ მიყვარხარ რით ვერ გაიგე არ მინდიხარ მე ნამჯუნი მიყვარს....

იარაღის გასროლის ხმა მაიძულებს რომ ლაპარაკი შევწყვიტო....

პირდაპირ იუნგის ვუყურებ....

მოიცა ის ტირის...

ცრემლებს იშორებს....

და თითს ნამჯუნისკენ იშვერს და ლაპარაკს იწყებს....

შენ რა ამ 2 წლის განმავლობაში ვერ შეამჩნიე რომ ეს ნაბიჭვარი გატყუებდა? შენ გგონია ის პატიოსანი გზით შოულობს ფულს?ნუ მაცინებ...როგორი გულიბრყვილო ხარ... გახსოს პირველი ჩვენი შეხვედრა? მე ძალიან კარგად მახსოვს შენი შეშინებული თვალები...როგორ მთხოვდი გაშვებას...პატარა კნუტო.... ზუსტად მაგ დღეს მამაშენს სახლში მიადგა ჰმმ...იცი ვინშენი სიყვარული
ნამჯუნი...გეცოდინება რომ მამაშენს ბერვი ვალები ჰქონდა ასეა არა? ლაპარაკს ნამჯუნის ყვირილი აწყვეტინებს...

მაფიის ბოსის სიყვარული ? ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang