Ender, daha 18 yaşında sevdiği adamdan terk edilmekten sonra hamile olduğunu öğrenmiş tüm zorluklara: genç, hiç kimsesiz ve parasız olmana rağmen bu çocuğu doğurmaya ve kardeşiyle birlikte büyütmeye karar verir. Küçük bebegi karnında giderek büyürken ona bakamayacağından çok korksa bile bu minicik oğlandan vazgeçmek asla istemiyordu. Evet, çocuk erkekti ve doğmadan bile Ender'in en büyük umuttu. Belki o yüzdendir ki Ender çocuğunun adını Umut koymaya karar verir.
Dokuz ay geçer ve çok tatlı ama bir o kadarda yakışıklı Umut dünyaya gelir...
Sabahlar hep bebekle ilgilenirdi Ender fakat akşam vakti geldiğince eve kardeşi gelip Ender çocuğunu Caner'e ve komşusu olan çok tatlı ve iyi kalpli kadın Melek'e bırakıp işe gidiyordu. Çok enteresan değil mi?! Kadının adı gerçekten de çok doğru seçilmişti Melek gibi yardım sever temiz kalpliydi... Endere çok yardım ederdi her konuda hem de, hatta onun tek ve gerçek bir dosttu...
Böyle zor bile olsa da yıllar geçti, Umut artık dört yaşında olan kocaman bir adam oldu, Caner'e gelirsek üniversiteyi bursla kazanıp okuyordu, Ender'in hayatı özel olarak hiç değişmese de çok iyi yerde Argun Holdingde işe girmişti, maaşı kendine kardeşine ve çocuğa yetiyordu. Her şey rağmen mutluydu, çünkü sevdiği insanlar onun yanındaydı, küçük ama çok tatlı aileye sahipti... Aşık olduğu adam kalbini paramparça ederek onu terk etse de hayatının en güzel hediyeyi Umutu bırakarak gitmişti...
Ama yakında her şey değişecekti ve Ender'in bu huzurlu hayattan eser bile kalmazdı, çünkü bir zamanlarda onun hayatına girip kalbini kazanıp ve tüm dengesini altüst eden adam tekrar onun hayatına girmek için hazırlanıyordu, hem de habersiz bir şekilde, tam her şey bitiyor derken...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk badireleri
RomanceBu hikayede Ender Kayadan olan çocuğundan vazgeçmeyip onunla ve kardeşile olan hayatı devam etmiş dört yıl sonra Halitin yanına Argun holdingde asistan olarak işe girmiş sakin ve huzurlu hayatı yaşıyordu. Oğlu bir yana kardeşi üniversitede burs kaz...