Hello aşk böcüklerim,bokum gibi aşırı yorucu bir günün sonunda yeni bölüm için geldim.Umarım güzel olur,Thanks. :).
- - -
Zayn:
"Senin olmak,bu hayatta isteyeceğim son şey olabilir." dediğimde yine o sinirli bakışlarıyla bana döndü.Aniden arabayı durdurdu,indi,yanıma gelip kapımı açtı
"Sensin,herşeyin sebebi sensin,o gece yaptıklarının daha cezasının yüzde birini bile sana çektirmedim,-bağırır- sen ve senin gibi nankör insanlar yüzünden bu siktiğimin dünyası normal değil!"
Sadece sessiz bir şekilde onu dinliyordum.Yutkundum.
"İn,İn dedim Zayn." Cidden korkuyorum. Ne olurdu bir araba gelip bizi görseydi.Sakince indim,sert bir şekilde beni kolumdan tutuyordu.Arka kapıyı açtı, "Geç" dedi ve itti.Kendisi de yanıma oturdu ve çantasını kurcalamaya başladı.Aniden eliyle kafamı tuttu ve diğer elindeki bez ile ağzımı ve burnumu kapattı. Bilincimi kaybediyordum...
-Saatler Sonra-
Öksürerek uyandım,kafamda berbat bir ağrı vardı.Beni bayılttığına inanamıyorum..Garip bir evdeydim,hava kararmıştı.Küçük bir pencere vardı,tuhaf olan bu defa bir yataktaydım. Yerde havada ya da taşların üzerinde değil..Her taraf ağaçtı.Uzun süredir yatak nasıl birşeydi unutmuşum resmen.Ayağa kalktım,kapıya doğru gittim.Liam ve başka biri vardı,konuşuyorlardı.
"Bak Liam,O adamı artık bırak onun ailesi her yerde onu arıyor,başını belaya sokma,ikna ederiz şikayet etmez seni." dedi tanımadığım adam. O her kimse yanına gidip kurtar beni diye bağırmak geçiyordu içimden.
"Yüzümü görmeseydi,belki bırakırdım..Ayrıca o gece Elizabeth'i kaçırmama engel oldu piç." Bana piç mi dedi o göt herif...
"Her neyse,Elizabeth uzunca düşünürse seni hatırlayacak ve o ifşa edecek zaten,bırak şu adamı."
"Canım isterse bırakırım,Elizabeth orospuluk yapmaktan vakit bulup da beni hatırlayamaz Harold." Hmm şu iyi adamın adı Harold'muş..
"Ahh,beni deli edeceksin Liam!" -bağırır-
"Salak,bağırma adımı duymasın..En azından onu bilmiyor.." dedi Salak diyene bakın..
"Ben gidiyorum,yarın gelirim,onunla tanışmak istiyorum..Yazık çocuk." dedi ,lanet olsun..Ağlamak hissini durduramıyorum..
"Yazık falan değil defol hadi Harry" dedi ve kapı kapanma sesi geldi. Yatağa geri gittim ve uzandım.Kafamı yastığa koydum.Gelen ağlama hissine evet dedim ve ağlamaya başladım..Bu şekilde uyudum.
-Ertesi Gün-
"Uyan,Zayn.." sesiyle gözlerimi açtım.Kafamı ağrıdan duvara vurmak istiyordum.Ellerimle saçlarımı düzelttim.Karşımda durmuş bana bakıyordu.Yatağa oturdu.
"Gözlerin neden bu kadar şiş?"
"Muhteşem hayatımı düşününce biraz duygulandığımdan geceler ağlarım da.." dediğimde gözlerini süzdürdü.
"Zaynie,Zaynie..Ne yemek istersin?" bi de yemek diyor...
"Canım birşey istemiyor.." dedim ve geri uzandım.
"Neden?"
"Birden ona da birşey dökersin ve bayılırım falan,buradan nasıl kaçacağımı düşüneyim demi" dediğimde yumruğunu sıktığını fark ettim.
"Eğer yemezsen bayıltırım Zayn." dedi,sinirle ona döndüm
"İs-te-mi-yo-rum." dediğimde yine sinirle çenemi tuttu.Lanet olası yine çok yakındı,fakat ilk kez maskesiz bunu yapıyordu.Gözlerimi kapattım. Eliyle kafamı salladı.
"Bana bak!"
Gözlerimi açtım,direk gözlerimin içine bakıyordu.. Sebepsizce heyecanlanıyordum,bir yandan da bana zarar verecek diye korkuyordum.O kadar yakındı ki nefeslerimiz karışıyordu.Bu nasıl bir alışkanlıktır? ağzıma girecek sanki..Gözlerimi kaçırıyordum..
"Gözlerime bak!" Hay..bakamıyorum be adam...Bütün yüzümü inceliyordu.. Beni kendine doğru çekiyordu.. Ne istiyordu ki?...
Bir anda dudaklarının sıcaklığını benimkilerde hissettiğimde kaşlarımı çattım.Dudaklarımız ayrılsın diye kafamı sağa doğru çevirdim.Birden ayağa kalktı ve duvara tüm gücü ile yumruk attı.
"Ne düşündüm ki?!" diye bağırdı ve odadan çıktı. Kapıyı çarptığında tiksindim.. O da neydi öyle?..
- - -
Yeaaap. Şimdilik this is it.
Okuyanlara teşekkür ederim :)
YOU ARE READING
𝓜𝔂 𝓚𝓲𝓵𝓵𝓮𝓻 - (Ziam Mayne)
FanfictionKim bile bilirdi ki ? Kusursuz bir katilin, tutsağına aşık olabileceğini. ✨