Hello,Nasıl devam edeceğim hakkında bazı tıkanmalar yaşıyorum. Umarım üstesinden gelirim.
(Medyaya Zayn ve Liam'ın tiplerini koyucam hayal etmeniz kolay olur belki )
-
-Gece yarısı 04:30-
Gürültü sesleriyle gözümü açtım.Korkuyla doğruldum. Ne zaman yatağa gelmiştim ki ben ? Kapıya doğru gittim. Açmaya çalıştım,kilitliydi.
Lanet olsun, bir an olsun onun normal biri olabileceğine inandım. Beraber kutsal çizgifilm Gumball' izledik ve bugün yine kilitliyim.
Birşeyler oluyordu, her yer dağılıyor gibiydi.
Sadece yatağa oturdum ve sesleri dinleyeme başladım. Tabak-çanak kırılma sesleri geliyordu. O sırada odanın kapısını hayvan gibi açtı ve içeri girdi."Zayn!" Dedi sakince,sadece bakıyordum. Leş gibi içki kokuyordu ve düzgün adım atamıyordu.
"Efendim?" Dediğimde yanıma oturdu.
Uzandı,beni de kolumdan çekip yanına uzandırdı.
"Neden aklımdan çıkmıyorsun?" Yine ne saçmalıyor bu?...
"Ne?" Dedim saçlarımı okşamaya başladı.Nefesimi tutmuş sadece izliyordum.
"Bana ne yaptın he?" Dedi gözleri dolmuş gibiydi ışıl ışıl.
"Bana her ne yaptıysan düzelt Zayn... "
Hiç bir bok anlamıyorum. Siktiğim.
"Her saniye neden gözümün önündesin? Seni-Seni öptüm,bana karşılık bile vermedin.. Yine de neden her saniye aklımdasın he?"
Bu hiss neyin nesiydi böyle?... Neden böyle bakıyordu bu adam? Nefesimi verdim.
"B-Bilmiyorum." Dediğimde gözlerini kapattı. Eli hâla saçımdaydı,saçlarımla oynuyordu.
"Beni kendime getirebilen biri olmayı nasıl becerdin Zayn? Benden nefret ederken bunu nasıl yaptın? Seni bırakmak istedim,gerçekten istedim, sen gitsen ben gözlerini göremeden ne yapıcaktım Zayn?"Tanrım,o sadece sarhoş Zayn... hemen havalara girme Zayn. Kendi kendime konuşuyorum...
"Herşeye cesaret edebilen ben,şuan seni tekrar öpmeye cesaret edemiyorum..." dedi
siktir...
"Beni düzelt istiyorum,hemde istemiyorum.Sana bakınca içimde hiss ettiğim şey, ahh...." Dedi ve deli gibi gülmeye başladı. Ayağa kalktı. Gülüyordu. Sesimi bile çıkarmıyorum."Beeeeeenn,aşığııım.Zayn'e aşığııım" diye şarkı söyler gibi bağırmaya başladı. Onun yüzünden bende gülmek istiyordum ama kendimi tutuyordum.
Tekrar kendini yanıma attı.
"Bana dön." Aptal adam.
Ona döndüm. Yine saçlarımda oynamaya başladı. Artık alışkanlık yapıyordu. Hoşuma gidiyordu,lanet.
Herşeyi siktir ediyorum şuan. Bende onun saçlarıyla oynamaya başladım.
Gözlerini kapattı.
"Bu şekilde ölmek isterdim" dedi gülümsüyordu.-DİKKAT SMUT OLABİLİR-
"Bir daha cesaret eder misin?" Dediğimde gözlerini açtı. Kocaman bir şekilde.
Tek kolunun üstünde hafifçe doğruldu.
Baş parmağı ile yanağımdan aşağı hafifçe dokunmaya başladı...
Kalbimin ritmi değişiyordu..
Parmağınu dudaklarımın üzerinde gezidiyordu.
"Sen hayal misin?" Dediğinde olumsuz anlamda başımı salladım.
Yavaşça yüzüme yaklaştı. Nefesini ve içkinin kokusunu daha çok hiss ediyordum. Gözlerini gözlerimden ayırmıyordu.
Bayık gibi bakıyordu.
Yumuşak bir şekilde dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı. Bu defa anında karşılık vermiştim.
Öpüşmeye başladık. Eliyle bedenime dokunuyordu. Sertleşmiştim bile.
Boynuma indi,sert bir şekilde öpüyordu artık.İz bırakacak şekilde ısırıklar bırakıyordu.
Bir anda beni üstüne çekti. Resmen üzerinde oturuyordum. Belimden tutup kendine bastırıyordu. Bu hissler,nasıl bu yere geldiğimiz hakkında en ufak bir fikrim yoktu.
Ama sanki hep ona ihtiyacım varmış gibiydim.Bende onu boynundan öpmeye başladığımda
Sakince inledi "hmm" sesi daha da yükselmeme sebep oluyordu.
"Yaptığına bak Zayn..." dedi neyden bahsediyordu..
Elimi tuttu pantolonunun içine soktu.
Elime değen şeyle şoktaydım. Bir insan bunu nasıl taşıyabilir?
Üstümdekini çıkardı, omuzlarıma öpücükler bırakıyordu. Ah,bu çok şirindi.
Elini eşofmanıma attı yavaşça onu da çıkardı. Hızla kendisi de üzerindekilerden kurtuldu ve üzerime çıktı.
"Çok güzelsin..." dedi boynumdan aşağı doğru göğüslerime kadar öpmeye başladı.
Lanet olası,bir insan kaçakçısına göre fazla yakışıklıydı. Bir yandan eliyle erkekliğimi oyatıyor,okşuyordu. Bu hoşuma gidiyordu.
"Zayn,benimkini ağzına alır mısın?" Sarhoş olmasının kötü tek tarafı bu olabilirdi.
Birşey söylemeden onun alta geçmesini sağladım. Boxer'ını indirdiğimde ikinci defa şok oldum (ikinci bir şok geliyo okeeey zşsnxsljzsl)
Sakince elimle ileri geri hareket ettirdim. Daha sonra ağzıma aldım.
"L-lanet..." dedi ve kafasını geri attı.
Ben kafamı hareket ettirdikçe nefes alması hızlanıyordu.
"Z-Zayn"
Bir anda beni yukarı çekti. Aşırı ani hareketleri vardı.
Yüzyüzeydik.
"Beni hissetmek ister misin?" Dedi ve yanağımdan küçük öpücükler kondurarak dudaklarıma geldi. Herşeyi soracak mı bu?
"Bana cevap ver güzelim" Ahh.. sadece güzelim kelimesine boşalabilirim şuan.
"Evet" dediğimde boxer'ımı indirdi.
Parmaklarına tükürdü ve deliğimi buldu.
"Mmm" kendimi tutamayıb inledim.
"Sesini daha çok istiyorum"
Bu adam yıllardır neredeydi?
Kendini içime ittiğinde yüzümü Liam'ın omzuna gömdüm
"Ah"
"Canın çok yanıyorsa yapmayayım." Kimin umrundaki, ne hissediceğimi anlamıyordum.
"D-Devam et" -kekeler-
Her seferinde daha da yüksek sesle inliyordum.
O ise beni öpüyordu.
"Hadi.adımı söyle Zayn..."
Tamam kafam karışıyor.. adını bildiğimi bilmiyor ne yapmalıyım. Beynim bi yandan arkam bi yandan yanıyor şuan...
"Zayn...Liam de hadi.."
Ağzını öpeyim.
"L-Liam" dediğimde daha da hızlanmıştı. Ne bok yedim ben.
İkimizde aynı anda boşalmıştık.
"Ahh,canımı okudun güzelim." Kim kimin canını okudu acaba :')
"Uykumu durduramıyorum." Dedi ve gözlerini kapadı. Çıplaktı. Yavaşça ayağa kalktım.
Yarım olan boxer'ımı yukarı çektim.
Hızla Liam'ı giyindirdim. Zor olmuştu. Ayı gibiydi. Kendim ise duş almaya girmiştim. Terli şekilde uyumaktan nefret ediyordum.
Duştan çıktım. Odaya gittim. Liam'ın kıyafetlerinden aldım ve giyindim.
Yanına uzandım. Sabah oluyordu gerçi ama uykuya ihtiyacım vardı.
- - -
Evet dostlarım. Gece bölüm yazarsanız sapıtabiliyorsunuz.
Umarım beğenirsiniz. Okuyan herkese teşekkürler.
Arada bir yorum atarsanız sevinirim.
:)
YOU ARE READING
𝓜𝔂 𝓚𝓲𝓵𝓵𝓮𝓻 - (Ziam Mayne)
FanfictionKim bile bilirdi ki ? Kusursuz bir katilin, tutsağına aşık olabileceğini. ✨