Ender ve Kaya uzun uzun konuştuktan sonra kalkarlar.
Kaya: Ender bir işin yoksa Caner ve seni yemeğe davet edebilir miyim?
Ender: Kaya çok teşekkür ederim ama bu gün gelemeyeceğim Erim ile ilgileneceğim.
Kaya: Yarın o zaman.
Ender: Tamam yarın musaitim.
Kaya: Görüşürüz.
Ender: Görüşürüz.
Ender daveti kabul etmişti ama Şahika ile karşılaşmak istemiyordu. Ama biliyordu ki Şahika Kaya'nın hayatında hep olacak ve hep onu görecekti. Ender Kaya ile arasını bozmak istemiyordu bu yüzden Şahika ile iyi geçinecekti yada görmezden gelecekti başka seçenek yoktu. Tabi Şahika ile düşman olabilirdi ama bu Kaya ile arasını bozabilir ve ilişkiyi yıpratır dı.
Kaya: Ben geldim.
Sevgi: Hoş geldiniz Kaya bey.
Kaya: Şahika yok mu.
Sevgi: Siz çıktıktan bir saat sonra oda çıktı.
Kaya: Nereye gittiğini söyledi mi?
Sevgi: Hayır söylemedi.
Kaya: Tamam anladım.
Kaya Şahika'yı defalarca arar ama telefonu hiç açılmaz Kaya çok endişelenir ve arabasına atlayıp çıkar.
Ender Erim ile yemektedir. Sohbet ederken biraz ilerisinde ki masaya iki kadın oturur. Ender sadece bir tanesinin yüzünü görür ve onu çok iyi tanıyordur. Gördüğü kişi Şahika dır.
*Ender içinden* Ben her yerde görecek miyim bu kadını?
Erim: Anne iyi misin daldın.
Ender: Yok tatlım birşey dalmışım sadece.
Erim: Tamam
Şahika da Ender'i fark etmiştir ve ara sıra Ender'e gözü kayıyordur.
O sırada Kaya Şahika'yı aramaya devam eder ama aramakla bulamayacağını anlar ve eve dönüp Şahika'nın gelmesini bekler.
1 saat sonra
Ender ve Erim kalkarlar. Ender gitmeden önce Şahika'ya gözü takılır. Şahika Yanında ki arkadaşı ile gülüyordur Ender içinden Şahika'nın ne kadar güzel güldüğünü geçirir ve Erim'in sesi ile birden kendine gelir.
Erim: Anne geliyor musun?
Ender: Geliyorum hayatım.
Şahika Ender'den yarım saat sonra mekandan çıkar ve eve gider. Eve geldiğinde onu bekleyen Kaya'yı görür
Kaya: Şahika nerdesin sen? Arıyorum açmıyorsun aklım çıktı.
Şahika: Sakin ol abiciğim şarjım bitmiş.
Kaya: Neredeydin?
Şahika: Abi liseli genç kız değilim ben. Kaç yaşına geldim bu yaşımda da hesap vercek değilim ya. Hem ben sana soruyor muyum?
Kaya: Tamam tamam ama bir daha ki ne söyle bir yere gideceğin zaman.
Şahika: Sevgi hanımına söylemiştim demedi mi
Kaya: Söyledi ama merak ettim açmayınca
Şahika: Demek endişelendin benim için. der ve gülümser
Kaya: Tabi endişelendim Şahika sen benim tek kardeşimsin.
Şahika: Neyse abiciğim iyi geceler uyumam lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan ve Akrep
RomanceUzun süre sonra karşılaşan ve aşkları alevlenen iki kadının hikâyesi.