Şahika sevinçten kıpır kıpırken abisinin sesini duyar ve yanına gider. Abisi üzgün bir haldedir.
Şahika: Abi hoş geldin. İyi misin sen neyin var?
Kaya: Hoş buldum Şahika. Ender ile ayrıldım Şahika zor bir gün geçiriyorum. Karar verdim bu gün Londra'ya gidicem yarın için bilet bile aldım. Ev falan hepsi sana emanet.
Şahika: Ah abiciğim ama ben diyordum hep sizden olmaz diye.
Kaya: Şahika hiç sırası değil ben yatmaya gidiyorum.
Şahika: Tamam abiciğim
Şahika abisi için üzülse de kendi için çok mutluydu ve onun için en önemliside buydu
Sabah Kaya Londra'ya gitti ve Şahika evde bir başına kaldı. İlk işi Ender'e yazmak oldu.
Şahika: Abim bu gün gitti bana gelsene
Ender: yarım saatte oradayım:)
Ender eve geldi Şahika ile biraz oturdular konuştular. İkiside utangaçtı biraz birşeyler içtiler. Film izlemeye karar verdiler. Şahika heyecanlıydı Ender'e bakıyordu o çok sakinmiş gibi duruyordu. Ender hep güçlüydü. Şahika ona hayran hayran bakarken Ender onu fark etti.
Ender: Sorun ne?
Şahika: Hiç daldım işte
Ender: Peki anladım
Ender tam kafasını çevirirken Şahika çenesinden tuttu ve onu öpmeye başladı. Ender karşılık verdi. Uzun uzun birbirlerini öptüler.
Şahika Ender'in omzundan yavaşça itip onu koltuğa yatırdı. Karnına oturup onun yüzünü ve saçını okşuyordu. Ender ise mavi gözlerini ona dikmiş bakıyordu. Şahika kalktı ve Ender'in elinden tutup aşağıya odasına götürdü. Ender hiç birşey demiyordu. Oda da birbirlerini öpmeye devam ettiler.Ender en sonunda bir hamle yaptı ve onu yatağa itti. Durmadan onu öpüyordu. İşi ileri götürmeye karar verdiler. Şahika Ender'in fermuarını aşağı indirmeye başlamıştı bile Ender ise ona yardımcı olmaya çalışıyordu. Sıra Ender'deydi Şahika'nın gömleğinin düğmelerini açtı eteğinin fermuarını çekti. İkiside sonunda kıyafetlerini çıkardılar. Yatağa geçtiler Ender Şahika'yı öptü. Öperken beklenmeyen bir hamle ile göğüslerini sıktı. Şahika'nın hiç sesi çıkmıyordu kıpkırmızı olmuştu.Ender aşağı indi ve vijinasını yalamaya başladı. Şahika inliyordu ve Ender parmakları ile şov yapmaya başladı. Şahika kendinden geçmişti hiç birşey yapmadı. İkiside yorgun düştü biraz yatakta dinlenip banyoya girdiler. Rahat ve sıcak bir banyo sonrası uyukuya daldılar ( yazarken öldüm aw)
Sabah
Ender dudaklarında minik masum bir öpücük hissederek uyandı. Şahika kedi gibi masum masum Ender'e bakıyor gülümsüyordu. Ender Şahika'nın kolundan çekip yanına yatırdı ve sarıldılar. İkisininde karnından durmayan kelebekler vardı. Bu tatlı his onların kenetlenmesine yardım ediyordu sanki. Şahika huzurla iç çekti
Ender: Ee neler yapalım bu gün?
Şahika: Bilemem düşünmedim hiç.
Ender: Aklımda var birşeyler ama.
Şahika: Peki ben açığım herşeye.
Ender gülümsedi.
Şahika: Aç mısın? Yemek yiyelim
Ender: Evet. Güzel bir kahvaltı yapalım
Akşam
İkiside hazırlandı Şahika bordo rengi derin dekoltesi olan bir elbise giyerken. Ender zarif ve göz alıcı siyah bir elbise giyiyordu. Birbirlerinin kıyafetlerine iltifat edip evden çıktılar
Ne erkenciyim ya bilmem kaç yıl sonra falan bölüm atıyorum PUQBDMADMAMD neyse umarım beğenirsiniz. Yazım yanlışlarını noktalama işaretlerini görmeyin ben yazma özürlüsüyüm. Hadi öpüom🫶😋 (bölüm yarıda kalmış gibi oldu ama sıkıldım PUHAJDDKFKAM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan ve Akrep
RomanceUzun süre sonra karşılaşan ve aşkları alevlenen iki kadının hikâyesi.