Üste koyduğum şarkıyı bu bölüm ile çok bağdaşdırdım agaga
-Sabah-
Ender uyandı üstünü değiştirdi. Yukarı çıktı. Caner akşam eve gelip Emir'e gitmişti.
Ender kafasında ki sorular ve dün gece ile baş başaydı. Durmadan düşünüyordu. Şahika'yı iyi tanırdı ya buda onun oyunuysa birden ayağı kalktı
Ender: Evet bu Şahika'nın oyunu olabilir. Zaten kendi diyordu. Benden korkmalısın diye. Ama bu kadar ileri gider mi?
Bir yandan inanmak istiyor bir yandan istemiyordu. Çünkü o öptüğün de kendini çok hoş hissetmişti. Bu düşüncelerle kayboldu.
Şahika ise garip hissediyordu ama mutluydu da. İçinden bir his kötü şeyler olacak diyordu. Şahika uzun zamandır Ender'e bir şeyler hissediyordu. Ama bunu kendine yediremiyordu. Abisi ile Ender'in ayrılmasını istiyordu çünkü Ender'i kıskanıyordu. Ama herkes abisini paylaşmıyor diye adlandırdı.
Şahika Abisinin mutlu olmasını tabiki istiyordu ama Ender'le değil. Tabi ki kimse bunu anlamayıp onu kötü bildi.Ender'de anlamamıştı ve onu engel olarak görüyordu.
-Akşam-
Kaya Ender'i akşam yemeğine davet etmişti.
Ender Ekinci'lerin evine giderken dün geceyi düşündü zaten aklından da hiç çıkmıyordu. Bu düşünceler ile sonunda geldi.
Şahika: Zaten dün gece birlikteydik neden yine çağırma gereği duydun ki.
Kaya: Aynı şey değil ki Şahika dün tesadüfen karşılaştık
İkisi konuşurken kapı çaldı
Kaya: Hoş geldin Ender
Ender: Hoş buldum Kaya
Şahika yerinden kıpırdamıyordu. Çok heyecan yapmıştı.
Sofrada Ender ile yan yana oturmuşlardı yine. Şahika neredeyse hiç kıpırdamıyordu
Kaya: Şahika sen iyimisin?
Şahika: Yorgunum sadece abi birşeyim yok.
Kaya: Tamam ama varsa birşey söyle
Şahika başını tamam dercesine sallar ve yemek yemeye devam eder.Yemekler biter ve sohbet etmek için salona giderler.
Şahika ilk defa Kaya ve Ender konuşurken araya girmemiştir bu Kaya'nın baya ilgisini çeker ve şaşırtır. Ender de farkındadır ama sebebini biliyordur. Ender ne zaman Şahika'nın yüzüne baksa o geceyi hatırlar ve tuhaf hisseder.
Kaya başının ağrıması sebebiyle ilaç almak için odasına gider ve o sırada Şahika ve Ender yanlız kalır. Derin ve uzun bir sessizlik olmuştur iki kadında birbirlerinin yüzüne bakmamak için çabalıyorlardır.
Şahika sessizliği bozar
Şahika: Ender konuşabilir miyiz?
Ender: Şuan değil Şahika
Şahika: Peki ne zaman?
Ender: Yarın müsaitsen eğer şirketin yakınında ki cafeye gel. Tamam mı?
Şahika: Tamam
Saat geç olmuştur ve Ender evine gitmek için hazırlanmıştır. Kaya ile sarılarak vedalaşır. Sarılırken onları izleyen Şahika'yı görür derin derin bakıyordur Ender bu bakışı nefret olarak adlandırırdı ama artık o bakışın ne olduğunu biliyordu. Şahika ya bakarken dalıp ona gülümser Şahika şaşırır ama karşılıksız bırakmaz ve gülümser.
Öğlen saat 2:15
Şahika ve Ender buluşur
Ender: Ne konuşmak istiyorsun?
Şahika: Geçen geceyi
Ender: Dinliyorum
Şahika: Ender yalan söylemeyeceğim senden uzun zamandır hoşlanıyorum. Biliyorum kulağa garip geliyor ama bu gerçek ve ben bunu derinden hissediyorum.
Ender: Şahika dediklerinin ve yaptıklarının farkında mısın? Ben senin abin ile birlikteyim ve onu seviyorum. Ayrıca sana gram inanmıyorum ve güvenmiyorum senden her şey beklenir bu tür oyunu bile senden beklerim.
Ender'in sözleri Şahika ya bıçak gibi saplanır ve yaralar. Sonuçta duyguları hiçe sayılır ve bir yalan olarak görülmüştür.
Şahika: Ender senin neden böyle düşündüğünü anlıyorum ve hak veriyorum ama ben gerçekten seni seviyorum çok üzülüyorum ama senden gerçekten hoşlanıyorum keşke duygularım gercek olmasaydı ama maalesef ki gerçek
Şahika bunları söylerken sesi titremiştir ve konuşma biter bitmez gözlerinden yaşlar dökülmeye başlamıştır.
Ender şaşkındır bu bir entrika bile olsa Şahika Ender'e bunları söyleyip ağlamazdı. Ender kötü hissetmeye başlar
Ender: Şahika bak...
Şahika: Ender başka zaman konuşalım lütfen şuan gerçekten konuşmak istemiyorum
Ender: Anlıyorum
Şahika masadan kalkar ve hızlı adımlarla uzaklaşır. Ender sadece Şahika'yı izliyordur ve Şahika için ne hissettiğini düşünmeye başlamıştır.
Eve gelen Şahika yatağına uzanıp ağlamaya başlar nasıl bu kadar güçsüz ve duygusal olduğunu çözmeye çalışır kendine çok kızgındır. Şahika'nın hep güçlü bir karakteri vardır ve hep bunu korur ama bu sefer bunu yapamamıştır. Şahika ağlayarak ve düşünerek uykuya dalar
Öhöm öhöm biliyorum bölümü cok cabuk attim. 😃
Evet hikayeye uzun süredir bölüm atmiyordum iste okul olsun, mental saglik, olsun ozel hayat olsun, cart curt falan fistik derken hikaye arada kaynadı cok üzgünüm umarım yakında daha aktif olabilirim ve umarım bölümü beğenmişsinizdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yılan ve Akrep
RomanceUzun süre sonra karşılaşan ve aşkları alevlenen iki kadının hikâyesi.