נקודת מבט אליזבט
השעה הייתה כמעט שתיים עשרה בצהריים כשסקרלט העירה אותי, אני חושבת שזאת פעם ראשונה שהיא קמה לפניי.
"קומיייי!!" היא צועקת ומורידה ממני את השמיכה,
"אל תהי כלבה אני לא הערתי אותך ככה" מלמלתי ושמתי את הראש מתחת לכרית,
"קודם כל הערת אותי בדרכים יותר גרועות, דבר שני אני רעבה אז בואי נצא לאכול משהו" היא אמרה,
"אוקיייי מעצבנת, אני כבר באה" אמרתי והלכתי לשירותים לצחצח שיניים ולשטוף פנים.
החלטנו לצאת לאכול במסעדה שהייתה באזור, היה די יקר אבל לגמרי שווה את זה.
נקודת מבט סקרלט
אחרי שסיימנו לאכול הלכנו לטייל קצת באזור, לונדון היא עיר מיוחדת בטירוף, יש פה משהו בין אם זה באנשים או באווירה שפשוט הופך את המקום הזה לתחושה שאת באיזשהו סרט.
אחרי שהסתובבנו כבר התחיל להחשיך ואפילו נהיה טיפה קר, השעה הייתה בערך שש בערב והחלטנו לחזור למלון. בעיקרון לא עשינו שום דבר מיוחד, סתם ראינו טלוויזיה וצחקנו מכל מיני שטויות. השעה הייתה כבר כמעט שבע והגיע הזמן להתחיל להתארגן.
אני לבשתי שמלה צמודה, כסופה ונוצצת, התאפרתי ממש בקטנה ושמתי נעלי עקב.
אליזבט לבשה שמלה בערך באותו האורך כמו שלי (קצת מעל הברכיים), בצבע אדום בורדו.
בקיצור, נראנו פצצה.
לקחנו מונית שהסיעה אותנו עד המועדון, נסיעה קצרה של בערך עשר דקות.
כשנכנסנו, הופתענו מכמה שהמקום היה גדול, היו די הרבה אנשים אבל המקום היה פשוט ענק, היה בר גדול ורחבת ריקודים עם מלא אורות בכל מיני צבעים. היה רועש בטירוף אז היינו צריכות פשוט לצעוק כדי שנוכל לשמוע אחת את השניה.
התיישבנו בבר והזמנו כמה משקאות, השעה היא כמעט שמונה.
שתינו קצת ודיברנו וצחקנו, פתאום מישהו בא והתיישב לידי, החלטתי להתעלם מזה והמשכנו לדבר.
מכירות את התחושה הזאת שאתן פשוט בטוחות שבוהים בכן? כן, זה בדיוק מה שהרגשתי.
"למה אתה בוהה בי?" הסתובבתי לשאול את הבחור שיושב מימיני,
"את יפה" הוא אמר וחייך קצת,
YOU ARE READING
One Trip To London // טיול אחד ללונדון
Romanceאליזבט וסקרלט, החברות הכי טובות, מחליטות לטוס ללונדון לכבוד היום הולדת ה-18 של סקרלט. הן מחליטות לחגוג במועדון, שם קורית תאונה שמשנה הכל. מכיל תוכן אלים!