Emma's P.O.V.
Nu putea fi Sun. Mintea. Stiam ca mintea! Zayn a indreptat pistolul spre capul lui Joshua Royce inainte ca eu sa reactionez la veste.
- Ar fi bine sa ne spui adevarul.
I-am putut simti nelinistea din voce, dar si o urma de usurare. Nu era Liam cel care isi pierduse viata in incendiu, dar nici faptul ca Sunny murise nu-i suradea.
Inca eram in soc. Nu credeam ca Sunny murise. Oricat de adevarat ar fi spus Royce ca este, nu credeam. Nu suportam gandul, iar momentul in care barbatul a raspuns, am simtit cum sunt darmata psihic.
- N-as minti in asemenea circumstante, baiete.
- Minti! am tipat cat m-au tinut plamanii sarind la gatul sau.
Am inceput sa-l trag de guler, sa tip, sa-l lovesc cu toata forta mea. Un sunet ca si cum cineva ar fi scapat ceva s-a auzit. Apoi, un pocnet. Scaunul pe care statea Royce s-a rupt, iar el a cazut pe jos. Dar asta nu m-a oprit sa-l lovesc. Am simtit bratele puternice ale cuiva in timp ce incercam sa-i aplic o ultima lovitura. Stiam ca era Zayn.
- Lasa-ma! am tipat din toti plamanii. Da-mi drumul!
- Potoleste-te! mi-a strigat inapoi.
- Nu! Lasa-ma!
In timpul in care mi-am concentrat mai mult atentia asupra stransorii lui Zayn, Royce s-a intins si a recuperat ceva de pe podea. Cand l-a indreptat spre mine, am incremenit in loc, in bratele lui Zayn. Abea acum realizasem ce era sunetul de mai devreme. Zayn scapase pistolul pe jos.
Joshua s-a ridicat incet, stergandu-si sangele de la gura cu maneca. Zayn m-a tras cu toata forta lui ca sa ma salte in sus, dar nu ma puteam ridica din genunchi. Ma uitam inspaimantata la pistol, in timp ce scene cu incendiul din Ravenwood imi ruinau mintea. Sunny murise in acel incendiu. Nu eram prea convinsa, dar afirmatia care imi trecuse prin cap m-a facut sa ma gandesc: Oare eu aveam sa mor acum?
- Iesiti afara pana nu trag!
Tot acolo am ramas, desi Malik tragea de mine ca un disperat.
- Trei!
Mi-a luat o fractiune de secunda ca sa-mi dau seama ce insemna acel "trei" pe care il scosese Royce pe gura. Aveam trei secunde sa iesim afara, iar numaratoarea inversa incepuse.
- Doi!
M-am ridicat, impleticindu-ma in propriile picioare. Simteam cum numaratoarea se apropia de final si cum Zayn ma tragea nebuneste dupa el, afara pe usa.
- Unu!
Deja iesisem pe usa, luand-o la goana prin redactie. Toata lumea se uita la noi ca la felul paispe', dar mintea mea ii ignora complet. Sunny nu murise. Sunny nu murise. Sunny nu murise.
Greseam. Undeva in subconstient stiam ca Joshua Royce nu ma mintise. Am incercat sa-mi trag suflarea, dar Zayn era cu mult mai rapid ca mine. Ma tragea de mana si nu ma lasa nicio clipa prea in urma. Am iesit de acolo, dar am mai alergat inca o straduta pana sa-mi pot trage rasuflarea.
- Ce a fost in capu' tau?! striga Malik la mine, de parca suflul dupa atata alergat nu era o problema pentru el.
- Ce a fost si in al tau cand l-ai luat de gat.
Stiam ca il atinsese putin in orgoliu ceea ce ii spusesem, dar stiam ca am dreptate. Cred ca si el stia la fel de bine, pentru ca a lasat cateva secunde de tacere inainte sa spuna ceva.
CITEȘTI
For her skater heart (One Direction Fan Fic)
Fiksi PenggemarEmma si Sunny sunt singurele fete dintr-o trupa de skateri din care, odata, facea parte Harry Syles. Cu mult dupa ce Harry a plecat sa-si gaseasca succesul singur, lasand-o pe Em cu inima franta, el decide sa se intoarca in oras. Ce este diferit acu...