Emir Can İğrek - Gömleğimin Cebi
01.22
Çok korkuyorum o kadar çok korkuyorum ki üzerimde ki karabasan gitmiyor. Tanrım diyorum "Tanrım lütfen bana yardım et!" çok korkuyorum. Annem benim karabasanlarımdan biriyle konuşuyor. Babam her zamanki gibi oturuyor hep olduğu yerde.
12.22
Bayım,
Yine ve yeniden, her zaman olacağı gibi baş başayız. Bana aynam gibi görünen yansımayı bugün içimde ki son öfkeyle kırıp attım. En çok da aynalar kandırıyormuş Bayım. Size kendinizi güzel gösterip sonra da gerçek yüzlerini ortaya çıkarıyorlarmış.
Yalan, hep yalan, her şey yalan, sadece sizi bulana kadar siz ve ben gerçeğiz. Hiç iyi değilim Bayım. Böyle durmaksızın koşmak istiyorum. İnsanlardan nefret ediyorum ama size ayrı bir zaafım var o konuyu açmayın. Ağlarsam geçer belki ama ağlayamıyorum, buz gibiyim Bayım. O kadar soğuğum ki bu soğukluk beni korkutmaya başladı. Sanki öleceğim. Sanki alıp götürecekler beni. Durduramayacağım gibi...
Başım dönüyor, şu geçmeyen baş dönmelerim tekrar başladı, alerji krizlerim sürekli tetikte. Öyle çok acı çekiyorum ki görseniz şu günlerdeki gülüşümü bana âşık olursunuz. Korkmayın hissetmiyorum. Ama bedenimde bir şeyler ters gidiyor hissediyorum.
İyi olacağım, endişelenmeyin. Hep hallettim, Tanrı'm hep bana yardım etti yine eder onu ne kadar çok sevdiğimi biliyor. Ondan ve zihnimdeki sizden başka kimsem yok.
Mektubumun başında söylediğim gibi Tanrım, ben ve siz yine baş başayız. Kalbimin kapılarını kapattım mahşere kadar bu sondu. Bir daha kimseye inanmayacağım.
Yalan... hepsi yalancıydı Bayım. Bundan sonra kendimi onlardan koruyacağım. Bir daha onları dinlemeyeceğim. Bir daha acılarını üzerime yıkıp defolmalarına izin vermeyeceğim.
Ben odamda oturmuş yine size yazıyorum... başka bir şey bulamadım. Kimseyle konuşmak istemedim, midem bulanıyor. Bu kadar kötü olmaları imkân dahilinde değil.
Herkesi kendim gibi sanmayacağım. Herkesi içi iyilikle dolu yardım sever biri sanmayacağım. Bencillikleri boyunlarına dolansın. Ben iyi niyetimi artık sadece hak edene göstereceğim.
Onu affetmeyeceğim Bayım. Hiçbirini affetmeyeceğim. Kursaklarında kalayım yutkunamasınlar.
Sevgilerle M.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DAĞLA ACILARI
Short StoryDışarıda kar yağıyor, Düşüyor gökyüzünden kar taneleri, Dışarı çıkmak istiyorum. Ama çıkamam. Bu evden çıkamam. ... Dışarıda yağmur yağıyor. Kar bu şehire hiç yağmaz. Burası kurak iklimlere sahiptir insanların kalpleri gibi.