Ben Poyraz Soydan....
26 yaşındayım genc yaşta babasının zoruyla sirketin başına geçtim.
Nakliyat adı altında bir şirket ve babamın pis islerini yürütmek zorunda kalan bir genç.
Cok sert ve dayanıklı görünmeme rağmen icten ice beni bitiren duygusal bi yönüm vardır.
12 yaşımda annemi kaybettikten sonra babamın sert ve acımasız davranislarina karşı ayakta durmam gerektiğini ögrendim. Hangi baba cocugunu sevmezki bana bukadar kötü davranmasına anlam veremiyorum bana güvenmese işinin basına nesen gecirsin.Nakliyata gec kaldıgım icin evden sinirli bir şekilde cıktım. Yolda hızlı adımlarla yürürken sarsak aptal bir kız önüne bakmadan bana carptı.
- özür dilerim önüme bakmadan yürüyordum.
- yo önemli değil. Diyerek saclarına takılmıs gozlugunu eline verdim.
Kız değilmiler hepsi aptal yolda yürümeyi bilmiyorlar.Zaten gec kalmıstım bu kızda tuzu biberi oldu yoldan čevirdigim taksiye bindim.
Ulaştıgımda mallar yüklenmiş beni bekliyorlardı. Son kontrolleri yaptıktan sonra kacak c4 leri (silah)araya yerlestirdiler.Nakliyat isi bittikten sonra saate baktıgımda 8 bucuk olmustu bu saatte eve gitmeyi sevmedigim icin arabama binerek city barın yolunu tuttum.
Bar sokagına girdiğimde Issız sokaklarda yiyisen ciftlerden baska kimse yoktu.
Arabamı bar girisindeki valeye bırakarak iceri girdim herzamanki masama giderken garsona donup - tekila. Dedim ve arkamı döndüm masam doluydu biraz daha yaklastıktan sonra sikkatlice baktım ki sabah ki kız.Mira
Buse bir türlü kıyafet begenemiyordu bende dalgın dalgın etrafıma bakınırken sabah ki cocuk gözüme carptı fakat araya otobüs girdiği icin gectoğinde birdaha göremedim.
Ya da herneyse ben niye bu adama taktıysam alttarafı birdefa carpıstık.
Alısveris seruvenimiz bittiginde buse yeni sevgilisi cem in sarkı soyledigi bara gitmeyi teklif etti. Bende hic gitmedigim icin meraktan kabul ettim.
Hemen eve gidip bara uygun olan kisa siyah şort ve çizmeleri giyip hızla çiktim .
Anneme kisa bir mesaj atip yola devam egtim buseyle buluşacağımız yere geldim de hala gelmemiş olan bir busa beklemeye koyuldum . Sonunda geldiğinde uzerinde kot etek ve mor cizmeleri dikkatimi cekmisti . Bu kiz giyinmeyi biliyo yani bara ulaştığımızda boş gördüğümüz bir masaya ilerledik ben bi bira buse ise sex on the beach söyledi .
Masaya oturdumuz gibi tüm gözler bize döndü bi anlam veremedim icin hic aldırıs etmeden önüme döndüm ve cem sahneye ciktiğı an onu izlemeye koyulduk .Kandırdım nazlı yari
Sonunda çılgın sözlerle
Kandırdım güzel gözlümü oyunarla
Sevgiye çeyrek varrrrrŞarki bittiğinde cem de yanimiza geldi.
Biz sohbete girmiştik ki bi adamin bu masaya doğtu yaklaştığı dikkatimi çekmişti. Daha da yaklaştığında sabah kj adam olduğunu gördüm sinirli bi sekilde baktı ve ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ( Saplantılı bir aşk hikayesi )
Chick-LitArkadaslar ilk hikayem degil öncelik olarak hepinize merhaba umarım yazacağım hikayeyi begenirsiniz tam olarak kurmaca sayilmayacak kadar gercek bir hikaye olacak hepinize iyi okumalar