' ..ehhhh...
'. ituu bukan kee budak lelaki yang dekat dewan makan. haritu ke ...?
'buat apaa dia kat bilik aku pulak ...?Fahmi masih terkejut saat melihat mamat yang pernah dia lihat di dewan makan saat bersama Azrul dan juga Hisyam keluar dari biliknya. Perasaannya yang ada di dalam bilik itu hanyalah Hisyam sahaja. Manakala Dia dan Azrul sedang bertugas saat itu.
Fahmi berjalan menghampiri biliknya dan masuk ke dalam. Cuma ada Hisyam di dalamnya dan hanya menutupi bhgian bawahnya dengan menggunakan tuala mandinya sendiri. Di saat bersamaan Fahmi mulai sedikit curiga namun hnya santai. Melihat Hisyam yang sedang sibuk membelek2 hpnya, Fahmi secara direct bertanya ke rakannya itu..
"ehh syamm.. tadi adaa org masuk dalam bilik kitaa ke ..? tanya Fahmi ke Hisyam ..
"haaa ..?
"..orang masuk ..?? kau biar betul ...?
balas Hisyam kembali seakan ingin mengaburi Fahmi."iye laah... aku nampak ada mamat yang time kita dekat dewan makan haritu kluar dari sini....."jawab Fahmi lgi..
"...kau salah org ni agaknyaa..."santai Hisyam membalas Fahmi.
Enggan bertanya lebih lalu Fahmi pun berlalu keluar dari biliknya untuk sambung bertugas. Dia pasti apa yang dia lihat itu tidak salah. Dan kenapa juga Hisyam kawannya itu hanya bertuala sahaja saat dia masuk ke dalam bilik. Tidak biasanya rakannya itu berkelakuan sedemikian.
**********************************************
Pov HisyamKeluar sahaja Fahmi dan Azrul dari biliknya, di saat bersamaan Mattew iaitu lelaki yang selalu memandang mereka bertiga di dewan makan itu perlahan-lahan berjalan menuju ke bilik mereka.
Pernah beberapa kali Mattew dan Hisyam bertemu di gym dan berborak sama juga. Mattew ini adalah chef di dalam kapal itu yang merantau dari Sabah. Mempunyai kulit yang putih serta raut wajah yang tampan boleh dikata kan.
Sesampai shaja Mattew di depan bilik mereka, dibuka pintu bilik sedikit dan mengintai terlebih dahulu sebelum masuk kedalam. Dari luar dia melihat cuma ada Hisyam di dalam. Lalu masuk ke dalam dan menutup semula pintu bilik mereka.
Hisyam yang hanya ditutupi dengan lilitan tuala saat itu sedang baring di katilnya dan Mattew menghmpiri ke sebelah Hisyam. Tidak banyak tingkah daripada Hisyam lalu membuka lilitan tuala yang di pakai. Nahh., batang milik nya skrg sudah berada di hadapan muka Mattew.Mattew agak terkejut.
"haa cepat lahh.. nanti kwan2 aku masuk bilik pulaa..." arah Hisyam kepada Mattew.
Mendengar itu, tangan Mattew segera menggenggam btg Hisyam yang separa tegang itu. Dia tidak sangka bhwa lelaki yang selalu dia jumpa di gym kali ini sedang telanjang bulat di depannya. Dikocok terlebih dahulu lalu dimasukkan kedalam mulutnya. Serentak dengan itu, desah kenikmatan keluar dari mulut Hisyam saat btgnya mulai di hisap oleh Mattew.
Kali pertama btgnya dikolom oleh lelaki dan boleh tahan rasanya. Terlihat Mattew tidak kekok sama sekali saat memberi servis ke btg miliknya. Dihisap dan dijilat batang milik Hisyam itu. Cukup terlatih hisapan kau Mattew,getus hati Hisyam.
Hisapan demi hisapan Mattew lakukan ke btg Hisyam, desahan serta rintihan kenikmatan juga terdengar dari Hisyam."..ahhhhhh shhh sdp dooo.....
"erghhhhhhhhhh........Makin lama makin laju hisapan dari mulut Mattew itu. Hembusan nafas yang keras dari Hisyam seakan memberi tanda bhwa dia akan mencapai ke kemuncak kenikmatan. Tangannya juga mulai menggenggam cadar dan kakinya mulai tidak duduk diam. Mattew sedar bhwa jantan ini akan klimaks tidak lama lagi..
YOU ARE READING
Pelayaran Sang Jantan
FantasyMenyingkap kisah seorang pelayar yang bertugas di atas kapal besar dimana acap kali terasa 'sunyi' dek berjauhan dengan orang yang dia sayangi. Perdebatan emosi dan batin di dalam diri tatkala seringkali terpaksa berenggang bersama isteri membuatka...