P5

7.2K 105 15
                                    


Sekembalinya mereka berlayar semula sudah tentu akan membawa pelbagai cerita yang ingin mereka kongsikan bersama. Azrul yang bahagia akan buah hati kecil yang berada di dalam perut isterinya, Hisyam pula kembali akan melakukan rutin gymnya di atas kapal manakala Fahmi yang kesunyian tatkala pertunangannya terkandas ditengah jalan. Tempoh pelayaran mereka kali ini agak lama disebabkan akan berlabuh di beberapa tempat yang agak jauh dan akan mengambil masa juga.

Rutin kerja dijalankan seperti biasa, dimana Azrul dan Hisyam terlebih dahulu akan bertugas manakala Fahmi masih ada masa untuk berehat.

"broo mcam mana cuti..?
"kali ni kita berlayar lama pulak tuuu...."Tanya Hisyam kepada Azrul.

"cuti aku bnyak hbiskan masa dengan wife..
"al maklum xlama lagi aku jadi ayahh.. hehehe"

"seriouslaah broo?? Wahhh tahniah2!!"Hisyam mendakap tubuh rakannya itu begitu juga sebaliknya sekadar meraikan kegembiraan mereka.

"Hahahaha terima kasih terima kasih!!"
"aku xsangka rezeki dtg secepat ni...."

"rezeki xsalah alamat bro!! apa pun tahniah utk kau & wifee...."Ucap Hisyam kembali.

"..itulahh, cuma aku lahh perit!! hahhaa..."

"perit dah kenapa pulak..??"Tanya Hisyam yang agak bingung.

"perit tahan xdapat main!! hahahahahah.....!"

"ohh bahahahahaaxx!! iye x iyaa jugaa!!
"bistu sblum hbis cuti xbalun cukup2 kee..??

"..x punn.. awal lagi, aku takut apa2 jadii....

"oohhh laaa!!! lama laah kau menyangap xdpt puki lpasnii!! hahahahahahaha..."Gelak jahat Hisyam mengenakan rakannya itu..

"itulahh pasall!! dalam ni pulak xde pukii!!
"mmg nak xnak aku lancap jelaah buat lpas gian!!"
Sambut Azrul yang masih bergurau dengan kawannya itu.

".buat penat tangan je nak lancap!! hahahaa""

"hbistuu kau xlancap, kau buat apa!?
"xkan kau main lubang blkang pulakk??"

"aku citer sini hbis sini jelaa eaa broo....
"benda boleh pakai mulutt, buat apaa pakai tangan!!
"wkwkwkwkwkwkkkj!!!"Hisyam kembali gelak saat berkata kepada Azrul yang agak kebingungan saat diberitahu oleh rakannya Hisyam.

"..maksud kauu ,ada org hisap ke bro!??"

"huishhh kau ni punn...
"kalau yee pun perlahan laa sikittt!!
"Haah laah... xdela penat tangan aku nak toceng kalau aku hornyy!! huhuhuhu"

"serius laaa..???"

"serius laa broo...!
"padu dia blowjob !! kalau kau nk try inform aku!!!"
"hihihihi..."Hisyam mulai menyucuk kawannya.

"..ahhh aku xbiasa laa bro!!
"xkan bini tgh ngandung aku makan luar...."Azrul mulai ragu2 dengan tindakannya.

"bukan suruh kauu main...!!
"org hisap je! xluak pun btg kau tuu...!! hahaha"

Azrul terdiam seketika.
Tidak pernah lagi ada yang mengulum alat sulitnya selain isterinya itupun hanya sekejap selepas itu terus melakukan hubungan intim tatkala isterinya menolak saat Azrul meminta batangnya dihisap.

"rilek laaa Azrul !!
"sampai jauh termenung!!Hisyam menepuk bahu Azrul yang sedang memikirkan pelawaan itu.

___________________________________

Beberapa hari selepas Hisyam dan Azrul habis tugasnya, giliran Fahmi pula yang akan menggantikan tempat mereka dengan teamnya yang lain. Selain badan yang letih, Hisyam juga sempat ke gym untuk melatih ototnya supaya tetap terlihat terbentuk meskipun berada di atas lautan.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 22, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Pelayaran Sang JantanWhere stories live. Discover now