"Zeynep. Sen Ege ile sevgilisin. Senin sap arkadaşın vardır. Bana ayarlasana bi tane." Dedim.
"Bulurum da. Yani nasıl biri istersin?" Dedi yengecim.
"Anime izlesin ve nefes alsın yeter" diyip kahkahalara daldık.
"Ne konuşuyorsunuz bakiyim?" Gelen Ege idi. Zeynep e arkasından sarıldı.
"Umut a birini ayarlicz U-U" dedi Zeynep.
"Ooo~ aklında kim var aşkım?" Dedi Ege.
"Gizem olabilir aslında. Ama ona da sormam gerek. O da Bartın da." Dedi Zeynep.
"İlk kez bi sevgilim olucak." Dedim.
"Her şeyin bi ilki vardır knk işte :D" dedi Ege.
"Ya ama ben şimdi kızla nasıl konuşcam? Nasıl elini tutcam? Ne zaman tutcam? Nasıl öpcem? Nasıl sarılcam? Nelerden hoslanır? Nelerden hoşlanmaz? Nereden bilicem bunları ben." Dedim.
"Olm burada ustası var sen bana bırak." Dedi Ege. Zeynep gülmeye başladı.
"Ege haklı" dedi Zeynep.
"İlk günden tavladım Zeynep i. Sana da öğretcez bir şeyler Umut;)" dedi Ege.
"Allah'ım ya." Diyen Zeynep güldü. Bunlar nasıl bu kadar çok yakışio anlamiorum. Hani birbiriniz için yaratılmışsınız derler ya. Onlar da öyle. Tam birbirlerini yapboz parçası gibi tamamliolar. Çıldırıcam ya.
"Bu cumartesi çarşıya çıkalım. Gizem i de çağırırım hem." Dedi Zeynep.
"Bu cumartesi dediğin yarın Zeynep." Dedim.
"Evet. Yani?" Dedi Zeynep
"Ben nasıl çalışcam olm o kadar kısa sürede." Dedim.
"Ustası var burada. Ege bir şeyler öğretir sana." Dedi.
"Knk sen nasıl tavladın Zeynep i harbi?" Dedim.
"Meslek sırrı;)" diyip göz kırptı.
"La söyle de ben de Gizem i tavliyim." Dedim.
"Bugün bizim eve geliorsun seni bi güzel çalıştırıyorum. Anlaştık mı Umut." Dedi Ege.
"Beni de arayın da yardım ediyim. Gizem i tanıyan benim sonuçta." Dedi Zeynep.
"Tamam:)" dedi Ege.
"Ben bu akşam bi Gizem ile konuşiyim sana birini buldum falan diyim. O nefes alsın yeter diodu. Akşam Gizem in fotosunu atarım size." Dedi Zeynep.
"Tamam yenge" dedim.
"Şöyle anlatiyim. Benim birzz daha kısa halim ve saçımın e girl hâli gibi düşünün. Ve biraz daha zayıf benden." Dedi Zeynep.
"Direk ayarla" dedim.
"Ayarlicam knks merak etme;)" dedi Zeynep
***
Gizli Aşk kitabını okumayı unutmayın:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni seviyorum. Ya sen?..
RomanceUmut : Seni seviyorum ya sen?.. Gizli aşk kitabındaki karakterlerimizin(yani ben ve Ege nin) en yakın arkadaşının hikayesi:)