~one~

1.6K 101 17
                                    

АНУ дахь энгийн л нэгэн хувийн ахлах сургууль дотор өрнөх хайр дурлал аль эсвэл замбраагүй сексийн тухай унших гэж байна.
(Зарим хэсэгтээ сексийг тод томруунаар дүрслэх учир насанд хүрээгүй хүмүүс алгасна уу!)

Хичээлийн эхний шинэ жилийн эхний баасан гараг учраас Ким Дуён гэх ази залуу өөрийн хоёр давхар хаусдаа үдэшлэг зохиохоор шийдсэн тухайгаа ангийнхандаа хэлэхэд гучаад минутын дараа үдэшлэгний тухай сонсоогүй хүн үгүй болжээ.

  Тэр бол Мичиган мужийн Вэллспринг ахлах сургуулийн цөөхөн хэдэн ази сурагчдын нэг.
Ким Дуён  буюу Чарли, Су Ёнү буюу Жонни, Ий Минхён буюу Марк гэх энэ гурван залуу ази гаралтай боловч ахлах сургуулийнхаа муу залуус хүссэн охидоо өвөртөө оруулж чаддаг өөрөөр хэлбэл драма дээр гардаг F4 билээ.

Ким Дуёны ихэр охин дүү болох Ким Гаён ах нь түүнийг үргэлж хамгаалж  ямар ч үдэшлэгт очуулддаггүй тэр ч бүү хэл Марк Жонни хоёр түүнлүү нэг минутаас илүү ширтэхэд л Дуён аль хэдийн мэдчихээд Гаён-г өөр тийш нь явуулчихдаг. Тэр 3н дунд хэд хэдэн дүрэм байдагын нэг нь
"хэзээ ч Дуёны дүүд ойртохгүй" гэх дүрэм юм.
Гэвч Гаён эсрэгээрээ Жоннид хайртай. Анх шилжиж ирэхдээ л түүнд анхны харцаар дурласан ч хэт их хамгаалдаг ихэр ахаасаа болж Жоннид үл үзэгдэгч мэт л байдаг.
Өнөөдөр тэдний гэрт зохиогдож буй үдэшлэгийн нэг том давуу тал бол тэдний эцэг эх  саяхан маш том усан сантай зуны хаус худалдаж авсан ба ажлаасаа болоод Солонгос руу  хэд хоногоор явчихсан учраас Дуён яахан энэ боломжийг алдах билээ бүр дээрээс нь баасан гараг тул ёстой л сургуулийн бүх сурагчид ирсэн байна уу гэлтэй ...
Байшингийн хоёр давхарын нэгэн өрөөнд хоёр охин ярилцана
Вэнди- алив ээ Ён чи үнэхээр халуухан харагдаж байгаа гэдгээ мэдэж байна уу?
Гаён-гэхдээ ингээд очвол Дуён намайг шууд булшлах байх аа гэсээр  өөрийгөө толинд харан зогсоно.

Байшингийн хоёр давхарын нэгэн өрөөнд хоёр охин ярилцана Вэнди- алив ээ Ён чи үнэхээр халуухан харагдаж байгаа гэдгээ мэдэж байна уу? Гаён-гэхдээ ингээд очвол Дуён намайг шууд булшлах байх аа гэсээр  өөрийгөө толинд харан зогсоно

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ази охидыг бодвол том хөх том өгзөгтэй болохоор Гаён аль болох том хувцас өмсөж биеийнхээ галбирыг нуудаг боловч сайн найз Вэнди нь түүнийг ийм зүйл өмсөж үзэх хэрэгтэй хэмээн ятгасаар байгаад өмсүүлсэн нь энэ. Гаёнд ч бас таалагдаж байгаа авч Дуён ийм байдалтай өөрийг нь харвал яавч дуугуй байхгүй гэдгийг мэдэж байгаа тул олон хүний өмнө ялангуяа Жонни-н өмнө Дуёнд загнуулахыг огт хүсэхгүй байлаа.

RUBY LIPSWhere stories live. Discover now