~three~

945 86 10
                                    

Жонниг ингэж хэлэхэд Дуён бахдалтай гэгч нь инээгээд
-сонсож байна уу? Ким Гаён чи явахгүй гэхэд Гаён түүн рүү муухай харчихаад суудалдаа суулаа.
вэни түүний хажууд очиж суугаад
-чи үнэхээр явахгүй гэж үү?
Гаён-мэдэхгүй байна аа нууцаар очиж байгаад Дуёнд баригдвал бараг гурван сар гэрийн хорионд орох биз.
Вэнди-хонгор минь тэр чинь Халловэн-н үдэшлэг дүрд хувираал очвол хэн ч чамайг гэж мэдэхгүй шүү дээ гэж шивнэхэд
Гаён-үүү, чи ч ухаантай юм аа, тэгэхээр чи ямар дүрд хувирах гэж байна даа? Төлөвлөсөн юм байгаа юу?
Вэнди- тийм ээ, хичээл тараад хувцас өмсөж үзэхээр явах гэж байгаа чи хамт явах уу? Чамд ч үнэхээр бүтэн хувиргалт хэрэгтэй бололтой.
Гаён-тийм шүү, бас чамд хэлэх юм байна хичээл тараад хэлэх болохоор битгий шалаад байгаарай гэхэд Вэнди-н нүд том болон сэргэж хөөх бүр мэдмээр санагдчихлаа гэв.

Гаён-н талаас
Хичээл тараад очсон дэлгүүрт үнэхээр л янз бүрийн хувцас байлаа.
Вэнди өөртөө тачаангуй сувилагчийн хувцас сонгосон бол би өөртөө одоо болтол тохирох хувцасаа олоогүй л байлаа.
Вэнди- бурханыг бодож сонгооч дээ Ким Гаён тэгэх үү?
Би- нууц байлгахын тулд төгс байх хэрэгтэй учраас цаг зарцуулах нь мэдээжийн хэрэг биш гэж үү?
Вэнди хажуудаа байх ирвэсийн хээтэй торон хувцасыг авч өгөөд
-иймэрхүү зүйл өмсөөд нүүрээ бүтэн хаачихсан байхад чиний гайхалтай өгзөгийг Жонни хүртэл анзаарах байх гэв.
би түүнийг авч харвал хэт задгай боловч яг л миний хайж байсан зүйл мөн байв. Үүн дээр нүүрээ хангалтта сайн нуух баг олж аваад л бүх зүйл ОК

Би-хонгор минь үүн дээр төгс  таарах баг олж өгвөл чамд Жоннитой юу хийсэн талаараа ярьж өгнө шүү гэхэд Вэнди-чөтгөр гэж чи түүнтэй юу хийсэн юм? Би-эхлээд баг тэгээл дараа нь машинд чинь сууж байгаал ярилцсан нь илүү аюулгүй гэж бодож байна гэхэд...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Би-хонгор минь үүн дээр төгс таарах баг олж өгвөл чамд Жоннитой юу хийсэн талаараа ярьж өгнө шүү гэхэд Вэнди
-чөтгөр гэж чи түүнтэй юу хийсэн юм?
Би-эхлээд баг тэгээл дараа нь машинд чинь сууж байгаал ярилцсан нь илүү аюулгүй гэж бодож байна гэхэд тэр яг л глзуу хүн шиг ийш тийш гүйж гартаа хэд хэдэн баг барьсан байв.
Вэнди гүйсэнээс болоод амьсгаадсан байх ба
-Гаён аа энэ л яг төгс тохирох баг гэж бодож байна хэмээн гартаа тэвэрсэн олон баг дундаасаа нэг баг гаргаж өгөхөд

RUBY LIPSWhere stories live. Discover now