-Numele tau , domnisoara !!! spune femeia bartana din spatele biroului maroniu
- Falen Brown , doamna !!! spun pe cat se poate de increzatoare si serioasa
-Bun venit la liceul nostru ! spune din nou dar de data asta cu un zambet nu prea convingator .
Vazand ca se ridica in picioaredin pretiosul ei scaun din piele , fac si eu la fel si tot odata accept strangerea de mana pe care mi- o ofera .
- Multumesc frumos ca m-ati primit aici... dar momentul nostru este intrerupt de usa camerei trantita de perete si de persona nepoliticoasa care intra . Aceea persona era...........-Falen ....!!! Trezirea !!!
Si iata cum visul meu este intrerupt de mama mea vitrega sau cum prefer eu sa ii zic " scorpia " , ca ma scutura in asa fel incat clar nu as mai fii putut sa dorm.
-Ce vrei scorpie...?! reusesc sa spun cu toate ca aveam fata ingropata in perna pufoasa care ma duce mereu in lumea viselor.... ce bine era acolo.
- Asculta mucoasa mica , tatal tau m-a trimis sa te trazesc ca altfel intarzi in prima ta zi de liceu . Daca ar fii fost dupa mine te-as fi trimis la un orfelinat nu liceu.
- Bine zis daca ar fii dupa tine dar uite ca nu e ... !!!
- Mucoaso...!!! Spune si pleaca grabita din camera , lasandu-ma pe mine lenevind in pat .
Ma ridic lenesa din pat si incep sa pasesc catre baie pe podeaua rece pentru a-mi face rutina de dimineata.
Intr-un in baie si incep sa scot toate hainele de pe mine , apoi intr-un in cabina de dus lasand apa calda sa imi relaxeze fiecare parte a corpului .Dupa ce consider ca este suficient apuc gelul de dus preferatul meu cu aroma de vanilie si trandafiri , imi pun o cantitate necesara in palma si imi masesc corpul , pe urma il clatesc. Apuc prosopul alb si pugos de pe supor si imi invelesc corpul cu el. Ajunsa in fata dresing-ului pot spune ca am dat peste cea mai mare provocare ...." ce sa port astazi ?! " . Intr-un final decid sa port o pereche de pantaloni scurti negri si mulati , un top alb , iar in picioare botinele negre . Am mai aplicat repede un machiaj decent si mi-am periat parul. Am coborat in graba scarile jos fratele meu vitreg langa usa , l-am sarutat pe tata pe obraj , facand si el la fel . Alerg spre iesire vazand ca fratele meu s-a saturat sa ma astepte.
- Intr-un final te-ai gandit sa cobor si tu ...!!!
- Taci si nu comenta obositule...!!!
- Pensie... !!!
Cu toate ca nu este fratele meu bun si este fiul scorpiei , el pentru mine este si v-a ramane fratele pe care mi-l l-am dorit din totdeauna ....
El este la aceelasi liceu cu mine doar ca el este a 12-a , iar eu boboaca .
De cand ne-am cunoscut am inceput sa tinem unul la celalalt , el este foarte protectiv cu mine chiar daca mama lui este suparata si nervoasa pe el cand avem un moment frate-sora in prezenta ei , dar lui nu-i pasa. Am ajuns in fata liceului dupa un drum de 25 de minute in care ne tachinam si radeam ca nebuni , iata-ne coborand din masina lui . Cadou de ziua lui din partea mea si a lui tata un porche negru . Am inaintat prin multimea de copii , indreptandu-ne spre drectiune pentru inscrierea mea mai personala din cauza tatei. Luke adica fratele meu m-am condus pana in fata usii , urmand ca dupa sa se intoarca la treburile lui.
- Bafta pensie ...!!! spune si ma saruta pe frunte ca un frate protectiv ce este .
- Mersi obositule ....!!! spun razand in timp ce ii ofer o imbratisare .
- Ne vedem dupa ce termin !!! ... spune indepartandu-se de mine.
- Bine .... !!!
Imi intorc privirea catre usa din fata mea de o culoare maro inchis . Trag aer in piept si bat in usa , ca sa primesc la schimb un " intra " si sa intru in incapere . Era o incapere luminoasa si spatioasa , pereti erau de un maroniu deschis , iar restule obiectelor erau de un maroniu inchis. Am observat era o mica biblioteca pe partea stanga , un birou mare cu doua scune , iar pe partea cealalata inca unu si in rest lucruri normale ce sunt gasita in orice cancelarie. O observ pe femeia asezata in spatele biroului care isi ridica privirea asupra mea in momentul in care pasesc spre ea . Imi face semn sa ma asez pe unul din scaune iar ea semneaza un dosar. O analizez mai bine si observ ca nu este foarte batrana ar cam avea in jur de 35 de ani . Are parul brunet , fata ei lipsita de vreun rid si purta un costum visiniu care i-se potrivea foarte bine.
- Numele tau , domnisoara !!! spune femeia bartana din spatele biroului maroniu
- Falen Brown , doamna !!! spun pe cat se poate de increzatoare si serioasa
-Bun venit la liceul nostru ! spune din nou dar de data asta cu un zambet nu prea convingator .
Vazand ca se ridica in picioaredin pretiosul ei scaun din piele , fac si eu la fel si tot odata accept strangerea de mana pe care mi- o ofera .
- Multumesc frumos ca m-ati primit aici... dar momentul nostru este intrerupt de usa camerei trantita de perete si de persona nepoliticoasa care intra . Aceea persona era ....
Aceasta este prima mea poveste , sper ca o sa va placa ....
P.S. scuze pentru greseli....
CITEȘTI
PLAY HARD || Logan Henderson
RomancePoate fii atat de complicata dragostea .... Adica ... dragoste , ura , gelozie , suferinta , fericire toate aceste sentimente le ai . Eu le-am trait impreuna cu el. El mi-a schimbat viata dar si pe mine odata cu aceasta ....pot spune ca nu regret...