Intalnirea

215 8 4
                                    

Era chiar fratele meu impreuna cu un baiat , care se pare ca el a deschis usa asa de brusc incat cred ca directoarea aproape un atac de inima . Analizandu-l mai bine am observat ca avea aceeasi inaltime ca Luke , parul era de un negru intens care era lasat pe o parte . Se observa foarte bine ca merge foarte des la sala .
Sunt intrerupta de glasul lui...
- Mai nou am nevoie de garda .. se adreseaza directoarei , care fierbea de nervi .
- In primul rand cum iti permiti sa intri in halul asta in biroul meu ?! Si se pare ca ti-ai uitat manierele...!!!
- Credeam ca ma cunoasteti ..!!  spune in timp ce un mic zambet i se asterne pe fata .
- Credema ca te cunosc ...se pare ca si directoarea s-a mai calmat .

In schimb eu si Luke ne uitam ca la masini straine .
- Domnisoara Brown puteti incepe orele de maine . Va urez succes in continuare .
- Aaa.... Multumesc !!! Spune buimaca .
-Luke iti multumesc ca l-ai anuntat ..
- Cu placere !!!
Observ ca imi intinte inca o data mana pe care i-o strang pe usor.
Apoi incep sa ma indepartez impreuna cu Luke in urma mea. Ajungem pe hol si Luke inchide usa incet nu ca cel cu care a venit si caruia nu ii stiu numele.
Incepem sa pasim , stand unul langa altul , iar Luke isi pune bratul pe mijlocul spatelui meu si ma trage usor la pieptul lui.
Suntem intrerupti de baiatul al carui nume inca nu l-am aflat .
-Frumoasa prietena ai .!! Spune si imi dau seama ca i-a spus ala  fratelui meu .
- Nu-i prietena mea ... spune si imediat pe fata lui ii apare un zambet .
- Sigur ...!!! Spune catre Luke intr-un mod sarcastic .
- Dar de ce iti place ce am langa mine... ?! Spunr si ma strange la pieptul lui inca o data astpel incat sa ne poata observa.
- Nu pot spune ca nu-i frumoasa ...spune in timp ce ma analizeaza din cap pana in picioare si simt parca obraji imcep sa imi arda .
Ma uit catre el si vad ca a observat acest lucru , iar imediat un ranjet apare pe fata lui care uitandu-ma mai bine pot face pariu ca toate fetel il doresc .
- Apropo directoarea m-a trimis sa iti dau orarul ... vine catre mine si imi intinde o foaie care presupun ca era orarul meu.
Il iau si ii multumeac .
- Buna alegere....!!! Spune din nou lui Luke...
Deci deja m-a cam enerveaza lucrul asta si enervandu-ma un pic ii spun....
- Nu sunt prietena lui , sunt sora lui vitrega daca tot te manca curioziratea .
- O...!!! Intepata fata...!!
Si deci ii sorata ..?! " spune mai mult parca pentru el
- Si nu ma manaca curiozitatea , pe mine ma mananca altceva daca ma intelegi...spune si incepe sa rada ..in schimb eu eram rosie la fata .
Se pare ca Luke a observat si incepe si el sa rada .
- Idiotule...!!! Spune si cred ca obraji sunt rosi de la nervi acum.
Ma intorc cu spatele si inaintez care iesire . Il aud pe Luke ca ma striga .
- Haide Falen nu fii rea .
- Deci Falen te cheama...spune idiotul .
-Apropo frumos fund .
Ma uit la el peste umar si-l gasesc ranjind.
Luke ma ajunge din urama si.....  

Urmeaza....!!!!  
P.S. scuze daca exista greseli

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 11, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

PLAY HARD || Logan HendersonUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum