Всички се зачудили, когато Зейн казал името й.
- Ама Ултра Вайълет още ли е в града? И защо си е променила името на Марта? На наша страна ли е?- попитал Джей.
- Защо въобще е в писмото? И кой го е написал?- попитал Зейн.
- Не знам. Друго нищо не пише.- отговорил Лойд.
- Много въпроси, на които няма да получим отговор скоро.- въздъхнал Кай.
- Не стига, че трябва да намерим Учителя Ву, а сега пък и Ултра Вайълет!- ядосал се Коул.
- Бъди търпелив! Ако някой знае номерата и адресите на старите затворници от затвора Криптариум, това е полицейския началник.- казал Зейн.
- Ох, добре! Да потегляме!- отговорил Коул.
- Кай, ако може, питай Катрин и другите дали искат да дойдат. Тъкмо ще се опознаем.- възкликнал Лойд.
- Добре.- отговорил Кай.
А техните деца тъкмо се прибирали.
- Добре си прекарахме.- казала Джесика.
- Да. Но трябва да звънна на тате. Да разбера къде са.- казала Катрин.
Но телефона на Катрин позвънял преди тя да звънне. Бил баща й.
- Тате, тъкмо щях да ти звъня да те попитам къде сте.- възкликнала Катрин.
- Ще ти пратя адреса, на който да дойдете. Ще ви чакам там. След това ще ви заведа на едно място. Лойд предложи да дойдете с нас, за да се опознаете. Разбира се, ако искате.- казал Кай.
- Разбира се, че искаме.- отговорила Катрин.
- Супер. Сега ти пращам адреса и ви чакам.- възкликнал Кай.
- Ок. Ние тръгваме.- отговорила Катрин.
Тя получила адреса, който изпратил баща й. И те тръгнали.
- Ще дойдат! Аз отивам да ги изчакам на един адрес, който изпратих на Катрин. След това ще ги доведа тук.- казал Кай.
- Ок. Супер. Ще бъде нещо, като една дъълга екскурзия.- отговорил Лойд.
- Само да не се загубиш по пътя, докато ги доведеш.- възкликнал Коул.
- Много смешно.- казал Кай.
И той тръгнал към адреса. Но се сетил, че трябва да предупреди Скайлър, че ще тръгнат да търсят с децата Ултра Вайълет и Учителя Ву и може скоро да не се върнат. И докато вървял, той й звъннал.