Günün aydın mı Mavim?
Bugünde yokluğunla uyandım oysa her zaman sesinle uyanırdım.
Peki gecelerin iyi mi ?
Başını yastığa koyduğunda için hiç mi sızlamıyor mavim oysa hep gülerek kapatırdık telefonları ve iyi olurdu geceler iyi bile az kalırdı yanında.
Sen sevdiğim hiç mi özlemiyorsun biliyorum sende seviyorsun ama neden bu ayrılık? Neden şimdi ses kayıtları neden şimdi resimler neden şimdi hayallerin neden yastığımda gözyaşlarım? Neden o kadar zaman çöpte ? Neden hevesin için yanında birisi var ?
Bütün bu sorulara verebilecek cevabın var mı okyanus gözlüm? Hasretinle kavrulurken nefes almak kolay mı zannediyorsun sevdiğim.. Vazgeçmedim sevgilim kabul ettim artık gelmeyişini, olmayışını. Bıraktığın yerde dururken sen neden başkalarının kalbindesin ona aşkım derken benim aşkım olduğunu unutmuşsun. Aşk adını aldığın günden beri içime bile sığdıramadım ben seni bak yazıyorum yine. Diyemediklerimi bağıramadıklarımı kalmayan gözyaşlarımı yazıyorum belki sende bir gün anlarsın beni. Seni böyle severken kör hevesin kalıcı misafiri olmaktan utanırsın bir gün. O zaman geç olmuş olmaz umarım. Kaderde varsa benimsin Sevdiğim. Ağlayarak kaderime yaz Allah'ım dediğim günleri nasıl anlatayım sana, sana olan aşkımı göremeyecek kadar gözün kördü be aşkım. Anlatamıyorum kimselere seni onlardan bile kıskanıyorum yanındakinden nasıl kıskanmayayım seni. Söylesene bana böyle olmak çok mu kolay sevdiğini başkalarıyla bilmek. Ben senin kokunu özlerken bunun için bile damla damla gözlerimi kızartırken yanındaki katıla katıla gülerek alıyor kokunu. Seni özlerken başkaları yanında. Gözlerine bakmaya kıyamazken, elini tutmaya korkarken başkalarına dokunuyorsun onun gözlerine bakmasına izin veriyorsun. Adil mi peki sevdiğim ben senin uyku saatlerini bile düşünüp acaba uyumuş mudur diyorum kendi kendime seni böyle başka kim sevecek ? Her bir zerrene kadar aşık olan birini bulabilecek misin. Mimiklerini bile ezbere bildiğim şarkı söylerken çıkardığın ufak sesler bile kulağımdayken hangi biri bunları bilecek. Hangisi bu denli seni sahiplenecek ?
Ben söyleyeyim aşkım kimse dolduramayacak yerimi kimse seni sevemeyecek sen onlar için heves, onlar senin için heves olacak. Ama burda unuttuğun birşey olacak oda ben. Darmadağın Bıraktığın birisi bir yanı hep buruk bir yanı yine sen ama tekrar seni isteyecek cesareti olmayan birisi. Umarım gittiğine değmiştir mavim..
Şimdi gülüşün bile değişmiş canımın acısı, başka mutluluklar konmuş yüreğine..