Yazmayacaktım sana kendime söz vermiştim. Içimde seni daha fazla tutamadım mavim. Sana olan özlemimdeki çaresizliği kim anlatabilir ki. Dipsiz kuyulara ittiğin günleri unutmadım aşkım kendi karanlığımda kayboldum bulamıyorum kendimi. Yok olurcasına sevdim seni. Gurur nedir bilmeden masumca kirletmeden. Gidişinle bu aşkıda bizide benide kirlettin. Senden
geriye kalan 2 eşyan var onlarda intihar eder gibi ayrı yerlerden koptular. Herşey bize inat gibi yine. Sahi sevgilim senin nasıl olduğunu öğrenemeyecek kadar adımı duymayacak kadar nefret mi ediyosun benden bu sorunun cevabını yine vermedin aşkım. Konduramıyorum bunu kendime seni böyle severken sebepsiz gidişlerinin sonucunda nefretle mi karşılık veriyosun. Beni ne kadar parçaladığının farkında olmadan yapıyosun bunu. Parçalarım toparlanamayacak kadar keskin. Hangi birini toplamaya kalksam yeniden yaralanıyorum yeniden kanıyor her yerim. Kabuk tutturmayı beceremedim bu sevdaya. Ağlayan taraf ben olurken Başkalarıyla Gülen taraf sen oldun. Çok sevdim ilk kez aşık oldum benden nefret eden adama. Söylesene aşkım nefreti hak edecek ne yaptım, sevmek suçsa eğer istediğin kadar nefret et benden. Yokluğuna alışmışlığım var artık gelmeyeceğini aklıma kazıdığım geceler. Resimlerinle özlem giderdiğim dakikalar kokuna hasret kaldığım saniyeler var. Acı içimi çürütüyo aşkım kaldıramıyorum eskisi gibi. Oysa hep dimdik durup yine gülerdim şimdi gülümsemem bile buruk. Hep bir düşünceli bakışlar içten gelen mutluluk yok, sen yoksun. Saat 1.39 uyuyamıyorum düşünmekten. Nerde hata vardı ? Var olması bile Meçhul. Gel, Gör canım yanıyo, mahvediyorum her gün kendimi seninle. Sabahları sesinle uyanmak varken zehir oluyo alarmın sesi. Gece sesinle uyumak varken iyi gecelerimiz varken şimdi Gözümden damla damla düşen senler var. Bugün bir karar aldım Sevdiğim sen benden nefret ettin ya sevgime karşılık bende kendim için senden vazgeçiyorum mavim Hoşçakal...