Dönme

41 2 0
                                    

Yine senli gecelerden birindeyim sevdiğim . Gidişin yine gözümün önünde giderken bir veda bile etmedin Sevdiğim. Ansızın gelip gidişlerin rüya mıydı diye düşündürüyor insanı ama acılar dürtüp uyandırıyor. Belki son bekleyişim bu umutsuzca imkansızı beklemekti benimki. Eskiden aramızdan su bile sızmazdı şimdi ise koca bir hayat ve iki yabancı yüz. Aslında tanıdığım ezbere bildiğim yüz şimdilerde yabancı oldu bana ellerin oldu. Yaşattıklarını anlatmak isterken annem sadece gözlerimi okudu. Hıçkırıklarımdan gözlerimin buğusundan tenimden kalbimden tanıyordu beni. Unut dedin sen sensizliği hiç yaşadın mı sevgilim ? O kadar kolay mı zannediyorsun tek kelimeyle herşeyin silineceğini.. Ayrıldık işte mutlu oldular ya biz ? Sen mutlu musun ya da artık umutlu ? Ben kendimde mutluluğu göremiyorum sevdiğim. O seninle beraber terk etti beni. Anlamıştım gideceğini bilmeliydim ,önce iyi geceler demelerin gitti sonra sesin gitti ,sen gittin. Eğer bir gün geri dönmek geçerse içinden sakın dönme mavim gidişlerini ezberledim ben senin. Her seferinde kalbimi aynı yerinden kanatmayı beceriyorsun sevdiğim. Ama bu sefer gelme ben alıştım Sensizliğe. Biliyorum dönsen gelsen unuturum bütün Sözlerimi yaralarımı bile bile açarım yine kalbimi ama bu sefer yaralanmaya dayanabilecek mi kalbim ? Kırılmaya yer kaldı mı kalbimde ? Benden sonra kime gittiysen, aşkım derken hiç mi zorlanmadın ? Hiç mi aklına gelmedim ? Hiç mi kalbin sızlamadı? Beni değilde diğerlerini seçtiklerin için pişman olma onlar gibi olmadım ben. Hala ilk günkü gibi Hatırlıyorum seni mimiklerini sesini bakışını ezberlediğim yüzünü şimdi o yüze hasret kalan ben. Anılarımızı aklımdan silemedim. Bu yaşadığımız anıları kimseyle kirletemedim ben, sen kirlettin bütün bu yaşadıklarımızı. Bu geceyi de sana yazdım mavim yaşadıklarımıza bize ve aşkımıza ayrı oluşumuza.. Özlemden bahsetmiyorum acıyor sol tarafım. Allah'a dua ediyorum Sevdiğim sen mutlu ol yeter ki. Yine kıyamadım sana kalp ağrım ben bu halde bile kötü birşey diyemiyorum çünkü seni yine çok seviyorum. Yine sözlerin doğdu gecelerime özlem arsızlaştı kalbim acıdı sen sen diye yine öldüm ben.

MavimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin