Tak jo, věřím @FantasyNikol a pokusím se udělat taky tenhle tag :D Děkuju za nominaci, nezlobím se :) (i když to dá zabrat :D)
Tak nominuju tyhle lidičky:
@elizaalfheim - sorry, bro :D Ale tohle prostě muselo být...
@PulsarQuasar - my víme, na co jsme hrdé ;D
@GoddessOfPudding - ;)
Holky, věřte, že já tagy nenávidím, ale tak zkusme si to udělat pro srandu králíků (ehm, ehm wattpadu) a taky si třeba uvědomíme, na co jsme hrdé :) Ať žije feminismus! :D (to beru zpět ;DD)
Jsem hrdá, že jsem dopsala dvě povídky a dotáhla je do úplného konce. Ano, sice tu první po mega pauze, ale dala jsem to.
Jsem hrdá, že chodím na gympl a studuji víceméně lépe než průměrně.
Jsem hrdá, že jsem poznala skvělé lidi na ourstories a s jednou se stala skvělou kamarádkou.
Jsem hrdá, že jsem team Loki a Tom Hiddleston. ♥
Jsem hrdá, že hodně čtu a píšu.
Jsem hrdá, že nekouřím, nepiju a ani nic neberu.
Jsem hrdá, že mám až na některé slabší chvilky skvělou rodinu.
Jsem hrdá, že umím skvěle vařit (a postupně se učím i péct).
Jsem hrdá, že se v některých chvílích postavím strachu vstříc a zvládnu to.
Jsem hrdá, že se chci od ostatních něčím lišit.
Jsem hrdá, že mám babičku ve Švédsku a často k ní jezdím. I když za těch skoro 17 let svého života, jsem se nenaučila švédsky. Ups. (Ale německy umím, to pozor! :D)
Jsem hrdá, že jsem a nenechám si to vzít.
Mám ráda sice 11, ale těch faktů je tady 12 :) Každá určitě nějaký vymyslí, budu vám držet holky palce, ať jich už bude víc nebo míň. A berte to s nadsázkou :)