Zdravím všechny, kteří sem na tuhle informačku zavítají!
Protože zde ráda čtu některé příběhy, které mají třeba úžasný příběh, nápad či zápletku, ale jen ta GRAMATIKA vázne, napadlo mě, že bych se mohla pokusit vám všem, kteří byste projevili zájem, poradit.
Sama nejsem kdovíjaký češtinář :D Ale základy zvládám, i/y taktéž, a jak se píše příběh (nějaká poutavá návaznost vět, dialogů a popisných scén), to snad také zvládám. :)
Proto nabízím konzultace, či úplné opravení povídky (jednotlivé kapitoly postupně, ne hned naráz, prosím :D) a uvidím, jak bych mohla všem pomoci :)
Přeci jen - začínala jsem taky jako nezkušený nováček a postupně se rozepsala. Zvládla jsem to díky pomoci kamarádky, jedné stránky, ze strany čtenářů, učení se středoškolské gramatiky i důkladnému čtení knih. Věřte mi, není to lehká cesta, ale úspěch je zaručen! :)
A co musíte udělat?
- Vše je na dohodě, milá dítka. Jsem také člověk, který sám rád píše, ale zrovna kvůli časovému vytížení (maturita) nemůže sám psát příběhy. (Navíc, když už jsme u toho, ta čeština by k maturitě možná pomohla :D)
1) Napište mi mail s odkazem na váš profil a povídku, kterou si přejete upravit. Já si ji nejdříve přečtu, zhodnotím vážnost gramatických chyb, či jen obyčejné spisovatelské korekce. Buď vám ji celou upravím, abyste měli vzor; nebo vám jen vyznačím chyby, nějaké nesrozumitelnosti ve větách a společně vše vyšperkujeme ke kráse :)
2) Důležité pravidlo: nechtějte po mně všechno IHNED. Jakmile se budu moci k povídce dostat, dostanu se. Nesmíte na mě tlačit :)
- Cílem nebude vám povídku přepsat, ale jen nahodit do stylu autora, kterého budou číst další čtenáři, aby si nemuseli zakrývat oči, a kazit si tak celý úžasný příběh jen díky chybám. Já se vám budu snažit pomoct vše hezky učesat a zahladit stopy :)
- To už je jen nepovinná, dodatečná nabídka: Pokud byste měli zájem o cover, zkouším nějaké dělat. Nejsem jako Joy McGee (můj velký vzor zde :3), ale snažím se a můžu se o to pokusit ;)
Další dotazy nebo žádosti směřujte prosím na tento mail: carol1122@volny.cz (nebo sem do zpráv)