İyi okumalar
Kapı yine sert kapandığın da içimdeki sessizce nefes aldım sanki hiç bu sefer almayı hak etmedin diyecekti . Zaten nefes alırken bile kendimi sorguya çekmekten yoruldum bu sefer ne diyeceğimi bilmesem de yanında olmam gerekti .
Niye ?
Sorduğu soru karsısında sadece sustum ne niye? Demektense sadece yere baktım sessizlik korkularımı dizler altıma seriyordu
Sana niye diye sordum ahmak niye o aptal bedenle ne akılla karşımda bekliyorsun?
Koşarak odaya girdim. Anladım beni görmek bile istemiyordu . Ama neden beni kaçırdı ve hayla niye beni bırakmıyordu. Beni 3 aydır niye hapis hayatı yaşatıyordu saklandığın köşede eski hayatım için göz yaşları dökerken 3 ayın her günü hafızamdan tarıyordum bir kaçış yapıyordum her yol yine çıkmaza çıkıyordu bundan nefret ediyorum .
İçeriye gelen ayak sesleri beni köşeye biraz sokulmamı istercesine acımasızdı. Kapı açılınca içeri giren ışıkla birlikte yüzümü dizlerime gömdüm sadece sustum. Elimden bir tek bu geliyordu.
Çık
Korkunç dobra sesiyle birlikte kendimi dışarıya attım. Elimden tutup beni ayağa kaldırdı sadece yere baktım ve güçsüz ayak bileğinin üzerinde durmak acı verse de hiç ses çıkarmadım.
Neden aşağıya indin Nil ?
Bana ilk kez Nil demişti bazen aptal bazen geri zekalı diyen adam bana Nil demişti . Sadece yüzüne baktım korkmuştum işte bu beni korkutuyordu çünkü beni öldüresine döven adam her gece beni aşağılayan ve bundan zevk alan adam karşımda benim adımı söyledi. Elimi bıraktı ondan bir adım daha uzaklaştım. Aynı soruyu soracaktı sandım ağzını açtığı zaman konuştum.
Özür dilerim
Hayır benimle konuşurken adımı söyleyeceksin bana ne demen gerektiğini sana hatırlatayım. Uyuz diyeceksin . Bunu senden öncekiler takmıştılar anladın mı Nil?
Hiç uyuz gördünüz mu siz görmediyseniz bu uyuz bir tuhaf gelecek .. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK ÇAREMSİN
Romancebir kızın son umutları ile başlayan sonunun nereye gideceği yaşadıklarıyla değişen bir kızın sesine ortak olun onun ağlayışlarını duyun gerilimli bir aşkın sonucu nereye varacak.