Regatul

4 1 0
                                    

Dintr-o dată aud vocea Avyei în cap, de data asta nefiind o halucinație, chiar vorbea cu mine.

— Geo! Repede! Oprește-te din tot ceea ce faci și alertează-i pe toți că zorrienii și alterienii atacă Aurora!

— Știm asta, acum evacuăm planeta, altfel nu avem cum să îi ținem pe locuitorii de aici în siguranță.

— Nu îți face griji de atacul Zorrienilor, sunt în spatele lor, aparent nu sunt atât de deștepți. M-au lăsat nesupravegheată. Am reușit să scap și să mă infiltrez între trupele lor de atac. Când intrăm în Nulle Part toate navele lor o să fie făcute praf.

— Bine, ne bazăm pe tine în legătură cu asta, Avya!

Termin de vorbit cu ea și îl văd pe Gron că aterizează cu Distrugătorul lângă mine. Deschide ușa și mă cheamă înăuntru.

— Geo, haide! Trebuie să avem grijă de zorrieni.

— Nu, trebuie să așteptăm. Avya este în spatele lor, o să se ocupe ea de toată lumea când intră în Nulle Part.

— Ești sigur?

— Da! Am reușit să vorbesc cu ea și a spus că a scăpat și că o să aibă ea grijă de ei.

— Să sperăm că nu s-a întâmplat ceva și a trecut de partea lor.

— Chiar crezi că Avya ar face așa ceva?

— Bipăie radarul! spune Gron fără să îmi răspundă la întrebare.

Gron pleacă rapid să vadă ce a apărut pe radar, eu la fel în spatele lui. Acolo erau niște puncte, adică nave care veneau dinspre Zorr. Ne-am uitat puțin amândoi la radar cum înaintau ușor acele puncte, iar după foarte puțin timp au început să dispară una câte una, semn că Avya și-a făcut treaba în ciuda îndoielii lui Gron.

— Asta e Avya!

— S-a descurcat! Știam eu că nu o să ne dezamăgească.

Stau și mă holbez puțin la Gron dezamăgit, dar nu apuc să îi spun nimic că o aud pe Avya.

— Gata, am făcut curățenie. Deschide scutul în cel mai sudic punct al Aurorei pentru a intra în siguranță pe planetă!

— Mă ocup!

— Nu cred că ai nici cea mai mică idee cum să deschizi scutul pentru a o lăsa pe Avya să intre, nu?

— Nu... dar de asta te am pe tine, să mă ajuți, spun eu cu un zâmbet larg și scurt.

— Contactează savanții și spune-le să o facă, ei au panoul de comandă în laborator.

— Sper să fie acolo!

— Sunt, nu ies niciodată din laboratorul ăla, e ca și casa lor. Nu știu totuși ce e cu ei de stau tot timpul acolo. Nimeni nu știe ce e exact cu ei.

— Savant! Deschide scutul în cel mai sudic punct al Aurorei urgent!

— Cine dorește așa ceva?

— Sunt eu, Geo, regele Aurorei. Rapid!

— Te rog să te identifici pentru a fi siguri că nu este de fapt un intrus care dorește să pătrundă pe Aurora. În caz contrar o să fiți detectat și arestat!

— O să fi tu arestat dacă Avya o să pățească ceva!

— Nu permitem amenințări. Detectare în curs!

După ce îmi dau o palmă peste frunte și îmi dau ochii peste cap, Gron își dă seama că savanții nu m-au ascultat și încearcă el să vorbească cu ei.

Erou în altă lume  (vol. 1) - Jurnalul unui tânăr regeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum