"Jeg elsker dig" 3 ord jeg altid har kendt i sammenhæng, min mor siger det ofte til mig, hun siger det ofte til min far, også ofte til min søster. Elsker, det er egentlig et besynderligt ord, det er smukt, på en måde jeg ikke kan forklare. Hvis jeg slår det op i ordbogen er definitionen på elske "at føle kærlighed til nogen" eller "Holde meget af nogen eller noget". Der er forskel på hvordan man elsker ting. Hvordan du elsker din mobil, din mor, din kat, dit tøj, din kæreste. Jeg har endnu ikke forstået kærligheden, eller det at elske. Sådan har jeg det personligt med kærligheden.
Historien her skal Handle om Amelia, en nysgerrig ung pige, som er ude på mange eventyr, det største eventyr hun oplever er kærligheden. En smuk rejse ud i det ukendte, i baner hun aldrig havde drømt om at udforske. Hun er 15 og eventyrlysten. Amelia spekulere tit på hvad det lige er der er med den her kærlighed man hører om overalt, rundt om på gaderne, i skolen der hjemme og på nettet, alle tænkelige steder man kan befinde sig. Amelia beundre det smukke i livet, i verden omkring hende, men specielt kærligheden, det at elske, det beundre hun, men hun forstår det ikke, faktisk er Amelia en hel del ligesom mig, i virkeligheden findes Amelia ikke, hun er en fiktiv person jeg har fundet på, derfor ser hun ud helt som jeg bestemmer. Hun er høj, slank og med en fin kropsbygning, hun har store dybe grønne øjne, et flot hvidt smil, langt glat brunt hår, hun har altid en hvid t-shirt på og mørkeblå jeans, hendes slip-ons og håret enten i en løs høj hestehale eller hængende. Hun er hvad jeg vil kalde naturlig køn. Hun har et hjerte af guld, et hjerte som ikke endnu har været knust, det her heller ikke været i fuld galop over en forelskelse, sommerfuglene i hendes mave er endnu ikke vågnet helt op. Det her er hendes historie.
YOU ARE READING
Hvad var kærligheden så?
RomanceHvad er kærlighed? Hvornår er den ægte? Er kærligheden overhovedet noget? Alt sammen store spørgsmål som ofte vender og drejer i mit eget hovede.