Fata de pe coridor

44 2 0
                                    

Dupa ce se termina ora merg în cantina, unde îmi i-au mâncarea si ma așez singura la ultima masa.
Încep sa mănânc si observ cum o fată cu parul lung roșcat, vine la mine.
-Hei! Pot sa stau cu tine?
-Desigur! spun eu mirată, nu ma întrebat nimeni asta pana acum..
-Tu ești fata cea noua nu? spune ea zâmbind.
-Da eu sunt.
-Ce tare, suntem în aceeași clasa, ah ce proasta sunt am uitat sa ma prezint eu sunt Chloe!
-Pai ma bucur sa te cunosc Chloe, eu sunt Eve.
-Ce nume frumos ai:0, vrei sa fim prietene?
-Da^^
În timp ce Chloe îmi povestea despre întâmplările ei  o vad pe fata de care m am ciocnit pe coridor, are parul  lung si brunet. E atât de hot nu, nu, nu am spus asta.. Se aude soneria, asta înseamnă ca s-a terminat pauza, off si as fi vrut sa nu se termine niciodată, încep sa cred ca nimeni în afară de Chloe nu ma suportă sau poate este doar în capul meu.
Începe ora plictisitoare, în care profu ne da lecție noua la mate, ohh urăsc matematica.
Nu pot să mi i-au gândul de la ea, era așa hot..E ceva îneregulă cu mine? Cum pot sa spun ca o fata e hot..
-Fata cea nouă la tabla! Arata ce am explicat eu pana acum!
Uh perfect, asta lipsea.
-Nu știu!spun eu stânjenită.
-Normal ca nu știi, daca nu ești atentă, Allan arată-i tu.
Allan din câte mi a zis Chloe e player-ul școli, nu-i pasa de nimeni si nimic doar vrea sa se distreze  însa  în același timp e foarte bun la mate.
Dupa ce reușește sa rezolve problema pleacă în bancă si rămân tot eu.
-Tu faci următoarea problemă domnișoară!
Dupa ce în sfârșit am reușit sa rezolv problema, ma duc în banca mea, gândindu mă iar la ea.. oare o sa o vad în pauză? oh încep sa fiu așa ciudată..
În sfârșit  vine si pauza, care mi-o petrec cu Chloe,
singura mea prietenă de la liceul ăsta.
Stateam cu Chloe pe o banca afara, unde admiram curtea scoli care nu pot sa mint este minunată.
Păcat totuși ca nu am văzut-o pe ea.
- M-am plictisit, eu ma duc în clasa vi și tu?
-Nu, eu mai stau, du-te tu!
-Bine.
De fapt vreau sa mai stau ca să o văd, sunt ciudată..Doar nu o să stau sa o văd! Doar nu o să încep sa plac o fată!
Încep sa merg spre clasă, uitându-mă pe coridorul care era plin de adolescenți. Nu pot sa cred! o vad pe ea.. Era pe coridor si vorbea cu un băiat, observ cum începe sa se uite la mine si încep si eu sa ma uit la ea, și facem contact vizual. Se sună, merg spre clasă unde aveam ora de fizica. yeyy;;-;
*Al 2 lea capitol sper sa va placă si îmi cer scuze daca sunt greșeli T^T*

My soul is a girl..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum