24.

341 8 0
                                    

"Sä voit tulla mun luo" Niko sanoi ja irtautui halista.

"Kiitos" Sanoin ja hymyilin nikolle.

"Lähetää ihan just mä haluun ensin kyllä yhen red bullin" Niko sanoi ja oli menossa keittiöön.

"Tuo mullekki" Huusin vielä perään ja vastaukseksi sain vain peukun näytön. Pian niko saapui juomien kanssa ja ojensi minulle toisen niistä. Tartuin juomaan ja avasin sen. Yhtäkkiä nikon puhelin soi.

(Nikon pov)

"Moro joonas" Sanoin.

"Moi onks Y/N viel studiol vai voiks sinne tulla" Joonas kysyi.

"Sä voit kyllä tulla tänne vaikka Y/N täälä oiski ja sitäpaitsi ei se joelia suudellu vaan joel sitä ja Y/N on ihan rikki täälä että haista vaan paska" Sanoin.

"Niko Y/N voi valehdella sulle kai sä senki oot tajunnu" Joonas huomautti.

"Luuleks sä oikeesti että mun sisko valehtelis mulle" Kysyin joonakselta.

"No ei sitä kyllä koskaa voi tietää ja voin sanoa mua ei oo koskaan sattunu sydämmeen niin paljon ku siinä vaiheessa kun avasin sen oven ja näin ku Y/N ja joel suutelee" Joonas sanoi ja kyllä minä sen uskon muttakun ei ollut Y/N:nin vika.

"Joonas mä uskon kyllä mutku ei se ollu Y/N:nin syy vaan joelin ni mun mielestä sun kantsis ensin sopia asias Y/N:nin kanssa ja sitte joelin mutta jos pelaat asias paskasti ni et sovi kummankaa kanssa bändi hajoo välit muhun menee kokonaa ja menetät Y/N:nin" Vastasin.

"Niko sä et nyt ymmärrä en mä voi sopia jonkun kanssa kuka on pettäny mua" Joonas sanoi.

"No sä päätät sen sitte ite mut mä tiiän että tää meidän bändi on sulle aivan hemmetin tärkee ja mä myös tiedän että sä haluut soittaa siinä ja että sä et haluu rikkoo tätä bändii" Sanoin.

"Oot oikeessa mut mä en just nyt haluu nähä Y/N:niä tai joelia ni jätän huomiset treenit välistä" Joonas sanoi.

"Okei sopii mulle mut mä vaa toivon että sä sovit niitten kanssa" Huomautin vielä.

"Katotaa moro" Joonas vastasi ja lopetti puhelun.

(Y/N pov)
Niko lopetti juuri puhelunsa.

"Kuka se oli" Päätin kysyä.

"Joonas" Niko vastasi.

"Aa no en kysele enempää mut voidaaks lähtee nyt" Kysyin.

"Joo lähetää vaa" Niko sanoi ja käveli eteiseen. Minä menin perässä. Laitoin kengät jalkaan ja takin päätin vain kantaa. Astuin ulos studiolta ja ensimmäimen asia mitä nään on joonas tulossa studiolle. Juoksin äkkiä piiloon ja sitten näin kun joonas meni studiolle sisään. Tulin piilosta pois juuri kun niko sulki oven. Ehkä se on lapsellista piiloutua mutta ihan sama.

"Missä sä olit" Niko kysyi samalla kun olimme kävelemässä portaita alas.

"Piilossa" Sanoin.

"Siis piilossa miks ihmees" Niko kysyy.

"En just nyt haluis nähä joonasta" Sanoin.

"Aivan aivan" Niko sanoi. Saavuimme alimpaan kerrokseen ja kävelimme ulos. Kävelimme autolle. Astuin autoon pelkääjän paikalle. Pian nikokin tuli autoon ja lähti ajamaan.

"Onhan kaikki ihan hyvin" Niko kysyi yhtäkkiä.

"Joo kui" Kysyin.

"Eiku mietin vaa" Niko sanoi.

"Okei" Vastasin hämmentyneenä.
Saavuimme nikon kämpän eteen ja poistuimme autosta. Kävelin rappukäytävään ja odotin siinä nikoa. Ei hänellä kauaan mennytkään kun hän jo saapuikin luokseni. Kävelimme portaat ylös kunnes olimme nikon ovella. Hän avasi oven ja astui sisään. Minä menin vasta hänen jälkeen. Otin kengät pois ja laitoin takin naulakkoon. Menin sohvalle istumaan. Yhtäkkiä puhelimeni soi.
Kaivokn sen taskustani ja katsoin kuka se on. Joel.

"Joel" Sanoin vahingossa ääneen.

"Mitä joelista" Niko kysyi ja tuli olohuoneeseen.

"Öö se soittaa mulle" Kerroin.

"Vastaatko" Niko kysyi.

"En" sanoin.

(Okei nyt tulee timeskip 2kk)

En ole nähnyt Joonasta tai Joelia kahteen kuukauteen muita olen kyllä jos he ovat tulleet käymään nikolla. Haluaisin sopia heidän kanssaan mutta he ei varmaan minun.
Yhtäkkiä niko tuli hänen vierashuoneeseensa jossa olen nukkunut.

"Y/N" Tämä sanoi.

"No" Kysyin.

"Haluisiks sä tänää tulla studiolle" Niko kysyi.

"No kai sitä vois" Sanoin vähän epäröiden.

"Noni lähetääks" Niko kysyi.

"Nyt heti" Sanoin ihmetellen.

"Joojoo ylös sieltä" Niko hoputti. Nousin ylös ja kävelin eteiseen nikon perässä. Laitoin kengät jalkaan ja takin jätin sillä kelit olivat jo alkaneet lämmetä. Astuimme ulos ja kävelimme autolle.

Saavuimme siihen tutulle parkkipaikalle. Ahdistus valtasi kehoni. En ollut varma onko joonas tai joel täällä mutta en ollut nähnyt heitä niin pitkään aikaan sen tapahtuneen jälkeen joten se ahdistaa.
Astuin autosta ulos ja lähdin kävelemään tuohon rappukäytävään niko perässäni. Kävelin portaat ylös ja saavuin sen karmivan oven eteen. Ei siinä siis mitään pelottavaa ollut mutta en vain halunnut mennä sinne mutta enää ei voi perua.
Niko avasi oven avaimellaan ja astui edeltä sisään. Minä menin tämän jälkeen. Otin kengät pois ja kävelin nikon perässä oleskelutilaan. Näen joelin ja joonaksen he katsovat puhelimiaan joten he eivät huomaa minua.

"Ai kato moro Y/N" Olli sanoi. Minä vain nostin kättä tervehtimisen merkiksi. Kävelin nopeasti sohvalle istumaan olin ollin ja aleksin välissä. Sitten huomaan kun joonas ja joel tuijottavat minua. En kestä tätä ehkä kuitenkin vain siksi kun he eivät ole nähneet minua pitkään aikaan. Niko änkee viereeni ja siihen tulee aika ahdasta. Nyt olen aivan kiinni ollissa ja nikossa.

"Oliko sitte siihen pakko ängetä" Kysyin nikolta.

"Joo ku ei tääl oo muutakaa" Niko vastasi.

"No onhan kenties toi toinen sohva" Sanoin.

"No jos ärsyttää ni mee sit vaikka ite tonne toiselle sohvalle" Niko sanoi vaikka hän hyvin tiesi että en halua.

"En" Vastasin päättäväisesti.

"No älä sit mut mä voin kyl heittää sut siihen" Niko sanoi ja otti minut syliinsä. Yritin rimpuilla pois mutta se ei onnistunut. Niko käveli lähemmäs toista sohvaa ja heitti minut joonaksen ja joelin päälle. Nousin nopeasti ylös ja hyppäsin nikon päälle. (Se oli siis menny takas siihen sohvalle)

"Ai saatana" Niko kirosi.

"Se oli kosto" Sanoin.

"Aha no tähän sohvalle et enää pääse" Niko sanoi pudotti minut lattialle ja valtasi viimeosenkin tilan sohvalta.

"Ei tää oo reilua" Sanoin.

"Onpas" Niko sanoi. Sitten tajusin että olemme nikon kanssa ainoat jotka edes puhuu. Muut vain katsovat puhelimia. Nousin ylös lattialta ja menin toiselle sohvalle joelin ja joonaksen väliin. Näytin nikolle keskisormea kun hän vain virnuili vastapäätäni.

"No treenataaks" Olli kysyi.

"Nii eiks me tänne sitä varten tultu" Niko sanoi.

"Ei tai siis mä kyl haluun eka puhuu asiat selväks Y/N:nin kanssa" Joel sanoi vierestäni. Olen järkyttynyt.

(997 words.)

Please, Don't go || Blind channel x Y/NTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang