2

174 6 2
                                    

Sedím na postel a přemýšlím, jak se potom dostanu domů. Je mi víc než jasné, že to dopadne jako vždycky a hned po příchodu do klubu už ji neuvidím.

Můj mobil nepřestává vibrovat pod náporem zpráv, které mi od Lei neustále chodí. Proboha je jí skoro dvacet a není se schopná rozhodnout, které náušnice si vzít. Rychle jí napíšu svůj názor a pokračují v malování linek. Je 20:28 a to znamená, že mám ještě 32 minut než mě Lea vyzvedne.
Když se mi linka na druhém oku ani na desátý pokus nepodaří namalovat podle mých představ, mám chuť to vzdát a napsat, že je mi špatně a nikam nepůjdu. I když ona mě zná a bylo by jí jasné, že se jen vymlouvám.

„Konečně! " Zvolám radostně, když se mi to asi na stý pokus povede. Vezmu do ruky telefon a všimnu si času. 20:56. Super tak to už nic víc nestíhám. Naposledy na sebe kouknu do zrcadla. Musím říct, že jsem celkem spokojená.
Moje kratší hnědé vlasy byly vyžehlené a moji postavu obepínaly jednoduché černé šaty končící v půlce stehen. Nesměla chybět moje oblíbená kožená bunda, kterou rozhodně nemám v plánu sundat. I když se dost možná uvařím.
Chytnu kabelku a utíkám ke dveřím.
Když je otevřu, zastavím se a z kabelky vyndám malou barevnou tabletku s vyrytým smajlíkem. Když už tam jdu, chci si to aspoň užít.
Po chvíli už sedím v autě a jedeme směr klub. V Brně je klubů spousta a mohly jsme si vybrat nějaký, do kterého bysme došly pěšky. Ale proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že ano.
Z mého přemýšlení mě vytrhl až Lein hlas s tím, že už jsme na místě. Vystoupila jsem z auta a vydala se směr klub.

Už od dveří jsem cítila pach alkoholu a trávy. Vešli jsme dovnitř. Moje jasná volba na dnešní večer byl bar. Posadila jsem se na volnou židli a sdělila barmanovi svoji objednávku. Za chvilku přede mnou přistál panák rumu. Bez přemýšlení jsem to do sebe kopla. Takhle to pokračovalo ještě chvíli. A to se zanedlouho ukázalo jako osudová chyba. Nebo tak jsem to aspoň viděla já.
V důsledku kombinace extáze a alkoholu se mi začala točit hlava a udělalo se mi špatně. Došlo mi, že jsem si zapomněla telefon doma. Rozhodla jsem se, že nejlepší řešení, bude najít Leu a říct jí, aby mi zavolala taxík a já mohla v klidu dojet domů.

Po asi dvaceti minutách usilovného hledání jsem svou snahu vzdala. Bylo mi už o trošku líp, takže se v mé hlavě zrodil geniální nápad. A to dojít domů pěšky. Myslím, že když by v mých žilách ne kolovalo Bůhví co všechno, tak super by mi to nepřišlo. Ovšem pod vlivem alkoholu a drog člověk přemýšlí jinak.

Vyšla jsem před klub a vydal se směrem domů. Řekla bych, že jediné moje štěstí byl fakt, že jsem cestu znala a věděla kudy jít.

Když jsem byla asi v půlce cesty, můj zdravotní stav se o dost zhoršil. Sedla jsem si na nejbližší lavičku. Zatočila se mi hlava a pak už jsem viděla jen tmu.

Chtěla bych se omluvit za chyby, i když se to snažím kontrolovat určitě jich tam ještě spousta zůstala 😂

On the wings of my demons - Stein27Kde žijí příběhy. Začni objevovat