Mesaj?

125 7 0
                                    

"Ciddi misin Rose?"

Dolan gözlerimi saklamaya çalışarak konuştum. Jungkook ile Eun çıkmaya mı başlamıştı cidden? O kız okuldaki herkes ile çıkmıştı... jungkook'u da bırakacaktı muhtemelen...

düşüncelerimden kurtulup Roseye döndüm.

"cidden sevgili mi olmuşlar?"

Yüzüme üzgünce bakıp konuştu.

"Maalesef Lisa.... 2 gün önce çıkmaya başlamışlar..bunu sana söylemek bile bana zor gel-"

elimle dur işareti yapıp konuştum.

"Hayır Rose sorun değil önemli olan onun mutluluğu değil mi? Söz konusu o."

Kafasını yana yatırıp yüzünü üzgün bir ifadeye bürüdü tam konuşacakken ben konuştum.

"Ben biraz dışarı çıkıyorum Rosie akşama yakın gelirim."

Gülümseyip konuştu.

"Tamam Lilim dikkatli ol tamam mı? Ben arayınca mutlaka aç"

gülüp cevapladım.

"Tamam Rosie"

Ceketimi alıp dışarı çıktım. Nereye gittiğimi bilmiyordum bir anda yaklaşık bir saattir tuttuğum gözyaşlarımı bıraktım ve deli gibi ağlamaya başladım. yağmaya başlayan yağmur sanki gözyaşlarımı saklamaya çalışıyormuş gibiydi.

Onun mutlu olmasını istiyorum. Ama onu seven biri ile... o kız onu sevmiyor bundan eminim çünkü ilişkileri en fazla 1 hafta süren ve tanıdığım tüm erkeklerle çıkmış bir kızdı pek güvenli değil.

Sahile geldim orada biraz kafa dinleyecektim içimde aşırı kötü bir his vardı olur ya hani çok kötü birsey olur ve sen elin kolun bağlı bir şekilde hiçbir şey yapamazsın. böyle hissediyordum. Ellerim kolları bağlı içimdeki şeytan kendini at diyordu..

Ben bunları düşünürken Yanımda bir hareketlenme oldu. Bu yağmurda kimdi bu?
Yanıma döndüğümde Namjoon'u gördüm. Namjoon benim öz abimden farksızdı herseyimi ona anlatırdım. beraber Güler, beraber ağlardık. benim için çok değerliydi yani.

Sessizce bana seslendi.

"Lisa?"

Biraz durup ıslak olan banka oturdu.

"Ne yapıyorsun bu yağmurda burada kardeşim?"

Ona doğru dönüp konuştum.

"Hava almaya çıktım Namjoon"

yukarıya bakıp bana döndü.

"Bu havada mı?"

Burukça gülüp cevap verdim.

"Evet"

üzgünce bana bakıp konuştu.

"sanırım neden çıktığını tahmin edebiliyorum kardeşim... Jungkook ve Eun olayları... Bak Lisa Eun'u biliyorsun kısa ilişki insanı, muhtemelen Jungkook'u bırakacak senin için Jungkook'un mutluluğu önemli biliyorum ama şuanlık birsey yapamayız kardeşim... özür dilerim ama gidip jungkooka 'o kızdan ayrıl' diyemeyiz zaten gerçek ask değilse bitecektir Lisa sadece sabır etmeliyiz hayat bize seçenekleri hemen sunmaz biraz beklememiz lazım güzelim"

gülümseyip kolunu omzuma attı.

"sana inanıyorum kardeşim üstesinden gelirsin"

Namjoon her zaman mantıklı ve güzel konuşurdu. Boş konuşmazdı dediği cümlelerden bir anlam çıkarabilecek insanlardandı. Son kez bana sarılıp konuştu.

"Hadi Lili hava buz gibi Jisoo sonra sarar sizi yine battaniyelere"

deyip güldü bende güldüm.

"oww doğru diyorsun oppa hadi gidelim."

Sahilden çıkıp eve geldim Namjoon oppa, jisoo unnie ile bir yere gidecekmiş bu yüzden yarı yolda yanımdan gitti bende eve geldim çünkü hava çok soguktu.

Eve gelince Rose'nin bağırarak şarkı söylediğini duydum. Gülümseyip odama çıktım üzerimi değiştirip asagıya indim Rose beni görünce çığlık attı.

"Ayh Lisa! Ödüm koptu insan haber verir!"

Göz devirip cevapladım.

"Rosie bağırarak şarkı söylüyordun(?) bende rahatsız etmek istemedim kusura bakma."

Sofraya oturup cevapladı.

"Tamam tamam da gel birseyler yiyelim acıkmıssındır sen."

Kaşlarımı hayır anlamında kaldırıp konuştum.

"Hayır Rose aç değilim sen ye."

Yanıma koşarak geldi ve beni kolumdan çekeledi.

"Ya Lisa sacmalama bir deri bir kemik kaldın bak. hadi gel ye birşeyler olmaz böyle"

yüzümü buruşturup konuştum.

"Hayır Rosie yemeyeceğim cidden tokum."

Yalan söyledim. ne deseydim odama gidip Eun ve Jungkook'u stolklayıp ağlayacağım mı deseydim? Sacmalık

"Tamam ama birazdan yiyeceksin bak tamam mı?"

Oflayıp cevapladım.

"Tamam rose annem gibisin aynı"

deyip yukarı odama çıktım. Yatağa yatıp tavanı izlemeye başladım. Hala onların sevgili olması aklıma geldikçe gözlerim doluyordu.

Neye aglayacagımı sasırdım cidden Eun'un jungkook'u kandırmasına mı? Jungkook'un beni sevmemesine mi? Onun kokusunu bir kere içime çekip sarılamadıgıma mı ağlayayım? Yatağa yüzüstü yatıp ağlamaya başladım. ağlamaktan nefret ederdim..

Hala ağlamaya devam ederken telefonuma bildirim gelmesi ile telefonuma baktım gözlerim fal taşı gibi açılmıştı cidden mi!?

Öhö hottest yazarınız celdi nasılsınız aşklarım Ayayaya heyecanlandım ayol sınır falan yok atarım iste okunursa

aşklarım kendinize iyi bakın hava çok soguk gerekmedikçe dışarı çıkmayın hasta olursunuz. Sizi seviyorum❤️❤️❤️❤️❤️❤️

My Darling||LİSKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin