Lalisa
Jungkook'un Elinde bir defter vardı. Biraz daha yaklaştığımda bunun benim günlüğüm olduğunu anlamam uzun sürmedi.Küçümseyici bir şekilde gülerek bana bakıyordu.
hızla yanına gidip günlüğü elinden almaya çalıştım, boyu uzun olduğu icin elini yukarıya kaldırdı. Geri çekildiğimde günlüğün kapağını açıp yüksek sesle okumaya başladı.
"Sevgili günlük,
Eun ile Jungkook çıkmaya başlamış... kalbim çok acıyor günlük, çok acıyor. Onun mutlu olmasını istiyorum ama onu üzmeyecek bir kız ile umarım beni fark eder onu çok seviyorum"Gözlerim dolmaya başlamıştı. O ise kahkahalarla gülüyordu. Başka bir sayfa açıp okumaya devam etti. Tüm okul bize bakıyordu ve ben şuan inanılmaz boktan hissediyordum.
"Sevgili jungkook,
Biliyorum birgün beni seveceksin. Ne yaparsan yap bende seni seveceğim. inanıyorum çok mutlu olacağız.""Sevgili Jungkook,
Dün akşam sana her ne kadar bagırsamda seni hala çok seviyorum."Ben onun suratına hayal kırıklığı ile bakarken o ise hala gülmeye devam ediyordu.
"Ver şunu"
Günlüğü yüzüme doğru fırlatıp bana doğru yaklaşarak konuştu.
"Ezik"
Sonra gülerek okula doğru ilerlemeye başladı.
Ne yaptım ki ben? Cidden merak ediyorum Jungkook ne yaptım?
Saat 16.31
herkes sınıftan çıkarken uyumanın verdiği huzur ile kafamı kaldırdım. Biraz etrafa bakınıp eşyalarımı toplayamaya başladım.Rose bugün okula gelmediği icin ayrı bir canım sıkılmıştı.
Keşke gelseydi ve Jungkook'un kafasını kırsaydı.
Bütün eşyalarımı toplayıp dışarıda olan dolabıma doğru ilerledim. Çantam ağır oldugu icin birkaç eşyamı orada bırakacaktım. Dolabımın kapağını açıp eşyalarımı koymaya başladım.
Arkamda nefes hissettiğimde arkamı döndüm. Ve yine o
"Git başımdan"
Gülüp konuştu.
"Sana ne?"
Göz devirip sağ tarafa doğru ilerledim.
Kolumdan tutup yanıma yaklaştı ve konuştu.
"Demek bana aşıksın küçük kız?"
Derin bir nefes alıp devam etti.
"Bana tek gecelik olmadığını kanıtla Küçük kız"
Yüzümü buruşturup konuştum.
"Seninle uğraşamam"
Kaşlarını kaldırıp konuştu.
"Öyle mi? tüm okula Lalisa Manoban her gece ilişki yaşıyor daha doğrusu Lalisa Manoban bir sürtük dememi istemiyorsun değil mi?"
Gözlerim hızla büyürken konuştum.
"Ne yapmaya çalışıyorsun? Hem bana kötü davranıp hem kendimi sana kanıtlamamı mı istiyorsun?"
Yüzüne yaklaşıp fısıldayarak konuştum.
"Çok beklersin"
Gözleri dudaklarıma kaydıgında dudaklarını yalayıp tekrar gözlerime baktı. Bende boşluğundan yararlanıp oradan uzaklaştım.
Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk?
Saat 20.31
Duştan çıktığım gibi yatağıma uzandım ve elime telefonumu aldım.Rose bugün ailesini ziyarete gittiği icin yoktu. bu yüzden evde tektim.
Bende ani bir karar ile korku filmi izlemeye karar verdim internetten biraz araştırdıktan sonra bulduğum fazla da korkunç olmayan bir filmi açtım.
Saat 12.34
"Ananı sikeyim! Ne diye arka bahçeden giriyorsun beyinsiz!"Tam tamına 2 tane korku filmi izlemiştim. 1.si fazla korkunca değildi ama 2.sinde altıma sıcmıstım. Filmler bittiğinde korka korka mutfağa su içmeye giderken bir ses duymuştum ve elime tavayı kapmıştım. Tam oraya doğru ilerlerken Jungkook'u görmem ile şok olmuştum.
"Sakin ol Küçük kız, benim ultra yakışıklı Jeon"
Göz devirip konuştum.
"Boş yapma ve buradan siktir git!"
Bana doğru yaklaşıp
"Senin dilin uzamış. Kopartayım mı o dilini?"
Ne demek istiyor bu orangutan suratlı çocuk?
"Bak polis çağırırım git!"
Daha da yaklaşıp kolumu tuttu.
"Bunu sen istedin küçük kız"
Bana yaklaşıp dudaklarımı emmeye başladı. Ben karşılık vermiyordum çünkü dengesizlik yaparak kendine bağlamaya çalışıyordu.
Öylece durup bu anın bitmesini bekledim. İkimizi içeriye soktuğunda bir şeyler yapmam gerektiğini fark ettim Ve boşluğundan yararlanıp onu ittim.
"Midemi bulandırıyorsun."
İnanmamış bir şekilde bakıp konuştu.
"Neden hemen itmedin ve bekledin o zaman?"
Sinirli bir sekilde nefes verdikten sonra Onu itip dışarıya çıkardım.
"SİKTİR GİT !"
Cama ellerini koyup konuştu.
"Beni sevdiğini biliyorum Lalisa!"
Bu dediğine göz devirip perdeyi cektim.
Karşısında aptal varmış gibi davranıyordu. Sabah yaptığı seyler aklıma geldikçe kusasım geliyordu zaten.
Muhtemelen arkadaşlarıyla iddiaya falan girmiştir. o beni sevemez.
AMKE BEN NİYE BOK GİBÇ YAZIYORIM HATAM VARSA SÖYLEYİN BREMINLARIM
BU ARADA KİTAPTA LİSA VE JUNGKOOKUN BURCU NE OLURDU SİZCE BAŞAK VE KOÇ BURCLARI DIŞINDA
BU ARADA SUBLİMİNAL DİNLEYENLER VARSA YOUTUBE HESABIM:LARİSSA
YUKARIYA VİDEO KISMINA KOYDUM VİDEOMU ORDAN İZLEYİP ABONE OLABİLİRSİNİZ❤️❤️❤️VOTE SINIR:3
YORUM SINIR:5
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Darling||LİSKOOK
FanfictionLisa Jungkook'a 2 yıldır platonik olan bir kız, jungkook ise Lisa'ya dengesiz davranan bir oğlan. Bir zaman sonra Lisa, jungkook icin vazgeçilmez bir kız oluyor. Jk:sen benim için arkadaştan daha ötesin Lalisa sen benim kalbimin tek sahibisin... Ls:...