Muzlu süt

85 8 0
                                    

Kookxhandsome
Selam Lalisa, nasılsın?

Bi saniye? Noluyor şuan? Cidden jungkook bana mı yazdı yani? İnstagramımı kim verdi ona? Kafamda deli dolu düşünceler hala dolanırken cevap verdim.

Lalalalisa_m
İyiyim
Sen nasılsın?

Kookxhandsome
Bende iyiyim de senden Birsey
İsteyecektim sorun olur mu?

Ne isteyecekti ki kaşlarımı çatıp

                                          Lalalalisa_m
Tabi isteyebilirsin

Kookxhandsome
Ya kız arkadaşıma hediye alacağım
Da Jisoo'ya falan da sordum normal
Şeyler söylediler beğenmediğim
İçin sana sorayım dedim.

Gözlerim dolmuştu. aşık olduğum çocuk benden kız arkadaşına hediye almak için fikir istiyordu sizin de dolmaz mıydı gözleriniz böyle bir durumda? Kendimi toplayıp cevap verdim.

Lalalalisa_m
         Bilmem nasıl bir hediye istiyorsun
Ki?
Kookxhandsome
Kadınların hosuna giden şeyler iste
Ne bileyim?

 
                                          Lalalalisa_m
                                                          Odun|
Parfüm alabilirsin.

Kookxhandsome
Çok teşekkürler Lalisa çok yardımcı oldun sağol😁
Cidden aklıma gelmemişti zeki kız|

Lalalalisa_m
Rica ederim.
(Görüldü)

Cidden ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk? Telefonumu uçak moduna alıp yaşlı gözlerimle uyumaya çalıştım. cidden canım yanıyordu. Nasıl bu kadar acımasız olabiliyordu? Hiç mi fark ettirmiyordum sevdiğimi? Gerçi etsemde beni seveceğini pek sanmıyorum.

Bunları Düşünürken uykuya daldım. yarın okulum vardı, yine onu görecektim 2 gün boyunca sadece onu düşünmüştüm cidden ben nasıl seviyorum böyle?

Saat 07.31
Harika alarmımın sesiyle uyandım ve lavaboya gittim. İsimi bitirince üzerimi giyinip birazcık makyaj yaptım abartılı makyaj yapmayı sevmiyordum sade makyajlar daha çok hoşuma gidiyordu.

Zaten şu sıralar makyajı pek düşünecek halim yoktu. Her şey üst üste geliyordu. Dersler,okul,hayat,jungkook....

Çantamı alıp asagıya indim Rose kahvaltı hazırlıyordu sessizce bana seslendi.

"Lisa gel kahvaltı yapalım"

kafamı iki yana sallayıp cevapladım.

"yok Rosie ben aç değilim okulda yerim Birseyler"

Rose yavaşça yanıma yaklaşıp bana sarıldı.

"bak Lalisa biliyorum her şey üst üste geliyor. kendini bu kadar hırpalama güzelim elden ayaktan düştün, yemekten kesildin,yataktan çıkmıyorsun takma kafana bu kadar üzülüyorum cidden."

Burukça yüzüne baktım.

"Rose cidden şu sıralar fazlaca tok hissediyorum lütfen"

kaşlarını üzgünce catıp gözlerini kırpıştırıp kafasını salladı.

"Tamam Lilim ama okulda yiyeceksin tamam mı?"

Elimi omzuna koyup cevapladım.

"tamam rosie. birde ben biraz erken çıkacağım birkaç işim var sorun olur mu senin için?"

Sofraya doğru ilerleyip konuştu.

"hayır Lili sorun yok git sen ama dikkat et!"

Gülüp cevapladım.

"tamam rosie çıkıyorum ben görüşürüz"

gülümseyip öpücük attı.

"görüşürüz Lilim"

Markete uğrayıp kendime muzlu süt alacaktım sabah sabah canım cekmişti nedensizce.

okulun yakınındaki bir markete girip sütlerin olduğu bölüme geldim muzlu süt en üst raftaydı oflayıp süte uzanmaya çalıştım ama cidden yukarıdaydı.

Bir anda arkamdan bir kol uzandı ve muzlu sütü aldı arkama dönüp baktığımda jungkook olduğunu fark ettim.
Gülümseyerek muzlu sütü bana uzattı.

Çok tatlı görünüyordu..

Bende gülümseyerek sütü aldım ve teşekkür ederek oradan uzaklaştım kalbim götümde atıyordu tam daha fazla uzaklaşacakken adımı duymam ile arkamı döndüm.

Jungkook bana sesleniyordu koşarak yanıma geldi.

" Lisa hediye fikrin için teşekkür ederim kız arkadasım çok beğendi!"

Gülümsedim. ama gerçek değildi tamamen mutsuzluğun gülümsemesiydi bu

"rica ederim"

deyip oradan uzaklaştım arkamı döner dönmez gözyaşlarım akmaya başlamıştı bile o ise hala bana bakıyordu hissediyordum.

Bu bölüm kısa oldu bide su texting bölümünü nasıl yazıyorsunuz amk üşendim ben şahsen tvb neyse oy verin yorum yapın kalbim kırılıyor siz yapmayınca....

My Darling||LİSKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin