Tohle je jen můj malinkatý příspěvek pro Tumblr výzvu ,,femslash february"
(pokud o tom nic nevíte, můžete si přečíst tohle shrnutí: https://fanlore.org/wiki/Femslash_February )Jde o výzvu, která se zaměřuje na ženské charaktery z daného fandomu (fandomů může být více). Podmínkou je vytvořit minimálně dvě fanworks (fanfikce, fanart, fanvid, podfic, cosplay atd.) věnovaná F/F shipu.
Pravidla jsou:
- hlavní pár musí být mezi dvěma dámami. Mohou být přítomny i jiné páry, ale zaměřte se na dámy.- Příběh nemusí být nutně slash. Můžete se zaměřit na platonický vztah, romantický vztah nebo ani jeden. Je to jakýkoli příběh, který chcete vyprávět. (Tohle budu třeba hoooodně využívat já, jelikož femslash mi vůbec, ale vůbec nejde 😅)
- Jakýkoli druh práce je vítán: fanfic, art, fanmixy, cokoli, co chcete vytvořit.
- Všechna párování jsou vítána. Všechny dámy si zaslouží lásku.
- Výzvu lze vyplnit vícekrát.
(zdroj: https://tw-ladies.livejournal.com/610.html )
Jak jsem se dočetla, taky je možné v rámci výzvy využít pravidlo 63, ale nejsem si jistá jestli ho budu chtít (asi ho využiju, protože jak už jsem zjistila tak MCU nemá ani zdaleka dost holek pro všechny moje plánované kapitoly), když tak to asi bude s velkou nevolí.
znění pravidla 63: Pro každou fiktivní postavu existuje její protějšek opačného pohlaví (Stephanie Rogers, Nathaniel Romanoff atd.)
Tak jo, doufám že si moje plnění výzvy užijete <3
Tady jsou alterantivní covery (pokud by je někdo chtěl použít - o čemž pochybuju - tak jenom s mým souhlasem):
ČTEŠ
Femslash February
FanfictionKrátké příběhy pro Tumblr výzvu ,,Femslash February." Většinou fluff