Winifred x Sarah

51 5 0
                                    


Sarah zabořila hlavu do dlouhých vlnících se vlasů a spokojeně oddechla. Její milenka jí při tom pomalu přejížděla rukou po zádech a druhou měla sevřenou v její, jak se obě dvě pozvolna vracely na zem z postkoitálního ráje.

Mladší blondýnka se po chvíli tulení k Winifredině krku nahlas zamyslela;
,,Víš, lidé říkají že je to špatné. Ale já se vždycky když to uděláme cítím tak dobře..."

Winifred pouze něco zamrmlala na znamení, že poslouchá. Nechtělo se jí většinou zapojovat se do filozofických existenciálních úvah své přítelkyně, kterými se většinou Sarah zabývala když se jí nechtělo přemýšlet o žádném z "obvyklých" témat rozhovorů, kterých si už tak užila dost v "normálním" životě.
Ona, Winifred, byla praktická žena, realističtější z těch dvou. Sarah byla bojovnice, filozofická a poetická, s vášní hluboko v srdci. Winifred se nad tou myšlenkou usmála, zatímco její milovaná pokračovala;, Víš, třeba když udělám něco skutečně špatného... Jako když jsem vzala náplasti z nemocnice pro Steva... To se pak cítím hrozně. Ale po tomhle... Ne."

Winifred si dál hrála s pramínkem blondýnčiných vlasů, když řekla;, Možná že to není hřích. Ostatně - jak by Bůh mohl odsoudit lásku?"
Než to řekla ani o tom moc nepřemýšlela, ale Sarah vypadala zamyšleně.
,,Ano" potvrdila brunetce záhy, citujíc verš z Bible;

,,Bůh je láska."

Vyšší tmavovláska se usmála, když k ní Sarah v jejích pažích zvedla hlavu a s nehynoucí láskou v očích se jí vyznala;, Miluju tě."
Winifred se usmála a přitáhla si Sarah k něžnému polibku, než jí zašeptala do ouška;, Miluju tě" nazpět.
Sarah se přitulila ke své milence, pusou se jí jemně třela o krk a ucho, zatímco druhá žena měla ruce pevně na jejích bocích. Sarah jednou svojí rukou objala Winifred kolem krku, druhou nechala jen tak ledabyle odpočívat na jejích prsou. Winifred ještě rychle políbila svou milenku, než jedním plynulým pohybem zhasnula lampičku a pokoj se ponořil do tmy.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 06, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Femslash FebruaryKde žijí příběhy. Začni objevovat