Peggy x Maria Stark

68 3 0
                                    


Peggy a Maria kolem sebe nervózně kroužily už celé měsíce.

Začalo to nenápadně, na jednom z obvyklých firemních večírků –⁠ Howard tentokrát výjimečně přivedl i jeho ženu, což se nestávalo často.
Peggy si všimla Marie, jak nervózně postává v rohu a očividně neví co se sebou. Ihned poté co ji Howard předvedl jakožto "trofej" svým novým spolupracovníkům se totiž odešel bavit s nějakými dalšími miliardáři a na svou choť dočista zapomněl.

Peggy se s ní proto dala do řeči a překvapeně zjistila, že Maria vůbec není tak hloupá jak se k ní Howard choval (v duchu si poznamenala že ho musí praštit vícekrát).

Naopak, Maria byla velice inteligentní, vtipná, milá a okouzlující žena. A tak se stalo že se do ní Peggy, během jediného večera, zamilovala.
Teď už to trvalo několik týdnů, kdy si vzájemně vyměňovaly nejisté a stydlivé pohledy přes místnost, jakoby "náhodou" se potkávaly na chodbách S.H.I.E.L.D.u (přinesla jsem Howardovi oběd, ale on ho nechce, a tak jsem myslela, že bys možná ty, uhm...) a vrážely do sebe snad pokaždé když Peggy přišla vyřídit Howardovi nějakou pracovní záležitost či novinku o misi přímo do jeho sídla (což se v poslední době stávalo až podezřele často).

Naneštěstí pro Peggy, stejně jako byla Maria  ̶s̶e̶x̶y̶   úžasná, byla také neuvěřitelně stydlivá. Ale Peggy se nedala –⁠ plachost ji nemohla zastavit.

A tak se jednoho dne v sídle Starků přeci jenom odhodlala, v prázdné chodbě si přitáhla Mariu za klopy u saka a se vší vervou ji políbila. Když se odtáhly, Mariiny oči byly rozšířené vzrušením. Peggy se na okamžik obávala její reakce, než si ji Maria neprodleně přitáhla zpátky. Tak se líbaly, víc a víc, ústa na ústa, karmínově rudá se promíchala s fuchsiově růžovou až nezůstalo nic víc než ony dvě, ztracené ve svém vlastním světě lásky.

Mezi zadýchanými polibky se Peggy přiznala;, Tohle jsem chtěla už dlouhou dobu." Na to se Maria usmála a se začervenáním vyznala;, Tohle je všechno co jsem vždycky chtěla."

Femslash FebruaryKde žijí příběhy. Začni objevovat