Name: Jamie (Prefers River)
Nickname:
River (Everyone)
Riv/Rivs (Sapnap, Manatreed, Karl, Boomer, Eryn, Tommy, Billzo, Schlatt, Eret, Punz, Foolish, Dream, Quackity, Chris (From MrBeast), (Your OC?))
Rio (Quackity)
Jam (Tubbo, Eryn, Tommy, Ant, Sam, Puffy, Skeppy, Dream, George, Sapnap, Hannah, Schlatt, Punz, Techno, 5up, Sparklez, Scott, Velvet, Wisp, Beau, Billzo, Saladserns, Eret, Manatreed,(Your OC?))
Jammy (Ranboo, Phil, Niki, Tina, Karl, Bad, Sapnap, Callahan, Boomer, Eret, Foolish, Fundy, Jack, Ponk, Purpled, Quackity, Charlie, Wilbur, Crumb, Scott, Sneeg, Freddie, Aimsey, Manatreed, Chandler (From MrBeast), MrBeast, (Your OC?))
JimJam (Schlatt, Quackity, Tommy, Techno, Sneeg, Charlie, Velvet, (Your OC?) (Mainly when Teasing))
Jams (Tubbo, Eryn, Purpled, Ranboo, Billzo, Beau, Freddie, Aimsey, Saladserns, Niki, Karl, Dream, Tina, Wilbur, Manatreed, MrBeast, (Your OC?))
Aqua (People who don't know them. Usually when in a Competition, When new people join the SMP, Or Participating in Someone Else's Videos with people they've never met. Tommy, Eryn, George)
Cutie (Karl, Dream, Wilbur, Sapnap, Quackity, Tina, Niki, Eret)
Demon Boy (DSMP Canon Nickname by Tommy, Techno, Quackity, Eryn, Eret, Dream, Wilbur, Sam, and Sometimes Foolish)
GamerTag: AquaRiverGaming
Alt: RiversEndPlays
Age: 20
Birthday: April 1st
Crush: Dream (Backup is Sapnap or Karl)Looks:
Irl: Short Black hair, Greyish Eyes, Freckles (Looking for a Visual Reference)
Glasses:
Minecraft:
YOU ARE READING
My OC Book
RandomMy OC's! I don't take credit for a lot of the art used in this book, All Credits go to The Artist Who made them!