Ünlü Avukat Kim Taehyung

4 0 0
                                    

Jungkookdan;
Sabah telefonumun çalması ile uyandım arayan kişi abim junghyun du telefonu açtım "efendim" "sen hala uyuyor musun" "uyuyakalmışım bir sorun mu var" "evet hemde büyük bir sorun var çabucak holdinge gelmen lazım" "ne olduğu şimdi söylesene" "telefonda olmaz jungkook hadi hızlı ol ve gel" "peki yarım saate oradayım" "bekliyorum" dedi ve telefonu kapattı.

Yatağımdan kalktım ve banyoya ilerledim duşa girip saçlarımı yıkadım ve çıkınca da dolabımdan siyah takımı aldım içine de beyaz gömlek aldım ve giyinmeye başladım.Giyinince aşağıya indim yardımcımız minji yanıma geldi "kahvaltıda ne istersiniz efendim size ne yapayım" "sağol minji birşey yemeyeceğim" dedim ve evden çıktım.Garaja gittim ve arabama binip hızlıca holdinge sürmeye başladım neler olduğunu çok merak ediyordum.

On dakika süren yolun ardından holdinge geldim arabamı yerine park ettim ve holdinge girip abimin odasına çıktım. Kapıyı çalma gereği duymadan direkt içeri girdim Yoongi hyung da buradaydı.Yanlarına gittim abimin masasının karşısında duran siyah deri koltuğa oturdum "sorun nedir" dedim sakince "iki gün önce gay bara gitmişsin ve orada bir olay çıkartmışsın doğru mu" dedi abim soğukkanlı ve sert çıkan sesi ile , "evet bara gittim ama bir olay çıkmadı yani abartılacak bir olay çıkmadı" dedim "adam dövmüşsün jungkook" dedi bağırarak, "hak etmese dövmezdim" dedim "kendine gel jungkook çocuk gibi davranmayı kes artık senin belli bir kariyerin ve şanın var bunu koruman lazım ama sen bara gidiyorsun o da yetmiyor gibi birde adam dövüyorsun" dedi abim "saçmalama  sadece birkaç kez vurdum o kadar" dedim "birkaç kez mi vurdun emin misin adam ölmüş ve otopsi raporunda adamın taciz edildiği kanısına vardılar o gün o barda olan arkadaşları da senin ona taciz ettiğini o sana karşılık vermeyince onu dövdüğünü ve onu senin öldürdüğünü söylüyorlar" dedi yoongi. Duyduğum şeyle olduğum yerde donup kalmıştım doğruydu adamı dövmüştüm ama asla ona taciz etmeye kalkmamıştım ve sadece iki üç yumruk atmıştım onunla ölmesi imkansızdı. "Yemin ederim ben birşey yapmadım" dedim "o zaman bu adam nasıl öldü jungkook biz şimdi bu pislikten nasıl çıkacağız" dedi abim "gerçekten ben yapmadım ben sadece iki üç yumruk atmıştım yemin ederim daha ilerisini yapmadım" dedim gözlerim dolmuştu çünkü şu hayatta en nefret ettiğim şey iftiraya uğramaktı ve şuan bok gibi bir iftiraya uğramıştım bu iftira yüzünden tüm kariyerim haliyle de tüm mal varlığım elimden gidebilirdi." İnanıyoruz sana ama dava açacaklar cinayetten dolayı sorgulanacaksın kanıt lazım bize o adamı senin öldürmediğine dair bir kanıt bulmalıyız" dedi yoongi "ama nasıl bulacağız" dedi abim "kanıt işini zamanla hallederiz ama dava süresince cinayet davası olduğu için jungkooku içeride tutmak isteyecekler buna izin veremeyiz" dedi yoongi "peki nasıl olacak" dedim "bir arkadaşım var onunda böyle bir durumu olmuştu ve Güney Kore'nin en iyi avukatlarından olan kim taehyung ona avukatlık yapmıştı ondan taehyungun numarası istesek galiba bizi geri çevirmez" dedi yoongi "umarım, sen iste o zaman numarayı sonra biz kim taehyung ile konuşuruz " dedi abim "peki arıyım ben hemen" dedi yoongi ve yanımızdan kalkıp telefonla konuşmak için koridora çıktı.

"Abi biz şimdi ne yapacağız" dedim korkuyla , "merak etme jungkook seni koruyacağım senin böyle birşey yapmayacağını biliyorum en kısa zamanda bu lanet durumu ortadan kaldırırız umarım" dedi abim "umarım" dedim. Sonra yoongi hyung içeri girdi "aldım numarayı alın" dedi ve bize bir kağıt uzattı "sen avukata yaz jungkook gelsin ve konuşalım" dedi abim "tamam yazıyorum" dedim ve kendi odama geçip sandalyeme oturdum telefonumu elime aldım ve önce numarayı kaydettim sonra da mesaj atmak için uygulamaya girdim , avukatın profili dikkatimi çekti ve yazmadan önce bakmak istedim çok yakışıklıydı siyah uzun dalgalı saçları esmer  teni dudakları çok güzeldi ama sonra kendime geldim ve hemen mesaj attım.
                                                      JUNGKOOK
                        Merhaba ben jeon jungkook
                               sizinle acilen görüşmem
                                                                lazım
AVUKAT
Merhaba jugnkook bey
adınızı  önceden duymuştum
ama benimle ne hakkında
görüşmeniz lazım
                                                     JUNGKOOK
                            Size holdingin konumunu
                                    atacağım lütfen gelin
                                                        *Konum*
                         Sizi bekliyorum avukat bey
                                          Lütfen hızlı gelin
                   bu konu benim için çok önemli
AVUKAT
Peki jungkook bey
geliyorum
yarım saate orda olurum
                                                      JUNGKOOK
               Çok teşekkür ederim bekliyorum
                                                        (görüldü)
                                ...
Yarım saat geçmişti odamın kapısı tıktıklandı "gir" dedim içeri asistanım girdi "efendim avukat bay kim gelmiş sizinle bir görüşmesi olduğunu söylüyor"evet lütfen odama gelsin, bu arada lütfen abime avukat beyin geldiğini söyle abimde odama gelsin" dedim "peki efendim" dedi ve odamdan çıktı ayağa kalktım ve üstümü düzelttim, ardından da saçımı düzelttim. Kapı tıktıklandı "gir" dedim ve içeri profil fotoğrafından daha yakışıklı , uzun boylu , esmer, dalgalı saçlı bir adam yüzündeki ufak gülümseme ile girdi "buyrun avukat bey girin" dedim ve kapıyı kapatıp içeri girdi. Bir elini tokalaşmak için uzattı "merhaba ben avukat kim taehyung" dedi bende elimi uzattım ve "memnun oldum avukat bey bende jeon jungkook" dedim.

 Bir elini tokalaşmak için uzattı "merhaba ben avukat kim taehyung" dedi bende elimi uzattım ve "memnun oldum avukat bey bende jeon jungkook" dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakalım neler olacak umarım beğenirsiniz yeni bölüm için beklemede kalın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakalım neler olacak umarım beğenirsiniz yeni bölüm için beklemede kalın.
Oylayıp yorum yaparsanız sevinirim.

                                 LAWYER   |TAEKOOK| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin