Kanıt(lar)

1 0 0
                                    

Jungkook'dan
Sabah gereksiz bir mutlulukla uyandım neden bu kadar mutluydum bilmiyordum ama hoştu mutlu olmak önce yatağımdan kalktım ve odamdaki banyoya girdim duş alıp çıktım ardında da aşağıya inip kendime ve abime tost yaptım tam tostlar olunca abim geldi "ooo jungkook neye borçluyuz bu kahvaltıyı" dedi "hiçbir şeye borçlu değiliz içimden geldi" dedim "senin yarın mahkemen var nasıl bu kadar mutlusun" diye sordu abim , haklıydı yarın mahkemem vardı ve hâlâ elimizde doğru düzgün bir kanıt yoktu "taehyunga güveniyorum" dedim "ooo avukat bey şimdi de taehyung mu oldu" dedi abim , güldüm "hani adı taehyung ya ondan öyle dedim" dedim "hehe inandım" dedi sonra tostlarımızı yedik.

Evden çıkıp abimin arabasina bindik , beraber gittiğimizde hep onun arabasıyla giderdik işe. "Şey bugün avukat bey ve dedektif arkadaşı gelecekler galiba ellerinde birkaç kanıt varmış" dedim "ahh umarım vardır" dedi abim "sen inanıyorsun değil mi benim öyle birşey yapmayacağıma" dedim "tabiki inanıyorum kook sen bir karıncayı bile incitmezsin" dedi "teşekkür ederim" dedim "ne için " diye sordu abim "yanımda olduğun için" dedim "tabiki yanında olacağım oğlum ben senin abinin" dedi abim bense karşılık olarak sadece tebessüm ettim.

Holdinge gelmiştik neredeyse yarım saat geçmişti telefonuma mesaj geldi mesaj taehyungtandı

AVUKAT
Jungkook bey işyerinde misiniz
                                                     JUNGKOOK
    Jungkook bey mi hani dün güzelindim|
                                        Evet birşey mi oldu
AVUKAT
Evet birşey oldu
Yarım saate kadar yanınızda olurum
Lütfen işyerinden biryere ayrılmayın
                                                      JUNGKOOK
                       Tamam ofisimde bekliyorum
                                                           (görüldü)

Yarım saat geçmişti ve odamın kapısı tıktıklandı "gir" dedim içeri asistanım girdi "efendim avukat bey ve yanında dedektif arkadaşı geldi sizi görmek istiyorlar" dedi asistanım "gelsinler lütfen" dedim ve sonra asistanım kapıdan çekildi o çekilir çekilmez ellerinde birkaç dosya ile taehyung ve onun yanında yine ellerinde birkaç dosya ile sarı saçlı taehyunga göre biraz daha kısa boylu yakışıklı biri girdi galiba bahsettiği jimin bu olmayılıydı.

İçeri girdiler "hoşgeldiniz buyrun oturun lütfen içmek istediğiniz birşey var mı" diye sordum "hayır jungkook teşekkür ederiz biz sadece birkaç kanıt bulduk ve senin yanına onları doğrulaman için geldik" dedi taehyung "peki" dedim "başlamadan önce abinde gelse iyi olur" dedi taehyung "tamam hemen çağırıyorum" dedim ve çalışma masamda duran telefonu alıp abimi aradım "odama gel lütfen avukat bey geldi seni de çağırıyor" dedim ve kapattım ve geçen   otuz saniye sonunda abim yanında yoongi ile içeri girdi "hoşgeldiniz avukat bey" dedi abim "hoşbulduk şey yanınızdaki beyefendi olayları biliyor mu" dedi taehyung "ah evet yoongi de herşeyi biliyor beraberdik siz çağırınca onu da alıp geldim" dedi abim "anladım , o zaman jimin bize kanıtları gösterir misin" dedi taehyung "tabiki ben başlıyorum o zaman" dedi jimin sonra da dosyanın içinden bir kağıt çıkardı "bu kağıt o adamın öldüğü gün sizin gittiğiniz barda oda kiralayanların ve kiralayan kişilerin kimler ile kaldıklarının listesi " dedi jimin ve bana bir liste uzattı sonra devam etti "park minhoo oradada yazdığı gibi o gece min woojin ile bir oda kiralamış bundan yola çıkarak bende katilin woojin olduğunu düşünüyorum" dedi jimin "bende öyle düşünüyorum" dedi taehyung "ve o günün kamera kayıtlarına baktık ve siz adama birkaç yumruk attıktan sonra adam yere düşüyor ama ardından geri kalmıyor ama siz adam kalkmadan bardan çıkıyorsunuz ve bara birdaha geri gelmiyorsunuz doğru mu " diye sordu jimin "doğru ona o kadar sinirlenmiştim ki o bardan çıktığım anda bir daha o bara girmeyeceğime yemin ettim" dedim "güzel elimizdeki deliller gayet kullanışlı o zaman " dedi jimin "peki bu deliller yeterli olacak mı" diye sordu yoongi "yarınki mahkeme için büyük ihtimalle yeterli ama karşı taraf inat ederse woojin ile de konuşmamız gerekir" dedi taehyung "peki ya yeterli olmazsa ve karşı taraf inat ederse jungkooka ne olacak" dedi abim "nezarathe de kalır büyük ihtimalle diğer mahkeme gününe kadar" dedi yoongi "ne " diye bağırdım "hayır öyle birşey asla izin vermeyeceğim" dedi taehyung sonra ayağa kalktılar "şimdilik kanıtlar bu kadar mahkeme yarın ve mahkemeye jiminde gelecek lütfen mahkeme saatinden bir saat önce duruşma salonunun önünde ol jungkook bende o saatte geleceğim" dedi taehyung "peki" dedim sonra taehyung elini uzattı elimi uzattım ve uzattığı elini sıktım sonra başını kulağımın arkasına getirdi ve "korkma koruyacağım seni" dedi , sonra da odadan çıktılar.

Onlar çıkınca abim ve yoongi oturdu "umarım yarın herşey hallolur" dedi abim "umarım" dedim "olur olur bu avukat jungkook suçlu olsa bile onu suçsuz göstermek için herşeyi yapar çok belli" dedi yoongi "ne alaka ya" dedim "hiç öyle hissettim bir an" dedi yoongi.

İşlerim bittiğinde saat gece onbirdi ve abimin odasına gittim "hadi çıkalım artık" dedim "tamam" dedi abim ve ceketini alıp odasından çıktı bende onu takip ettim sonra arabasına bindik ve eve geldik.

Üstümü değiştirdim, tam  yatıyordum ki telefonuma mesaj geldi mesaj taehyungtandı

AVUKAT
Yarın için lütfen endişelenme
Korkma sakın ben yanında olacağım
biliyorsun
Panikte yapma eğer panik
yaparsan bize inanmayabilirler
                                                      JUNGKOOK
                                   Elimden geldiği kadar
                                          dikkatli olacağım
                      Herşey için teşekkür ederim
                         Umarım yarın herşey biter
AVUKAT
Bitecek , bitireceğim
Daha fazla korkmanı istemiyorum
Hadi yat artık geç oldu   
                                                      JUNGKOOK
                       Sana güveniyorum taehyung
                                                         İyi geceler
AVUKAT
İyi geceler güzelim
(görüldü)

Yine bana güzelim demişti ve yine kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başlamıştı.
Uyumam lazımdı ama yine güzelim dediği için heyecan yapmıştım uyuyamıyordum.
Bir saat süren heyecanımın sonunda uyuyabildim

Çok kötü bir bölüm oldu biliyorum özür dilerim 🥺
  

                                 LAWYER   |TAEKOOK| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin